♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Endelig er denne natten over..........den har vært laaaaaang!!!!!!! Jeg våknet kl 2 med skikkelige magesmerter. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive de......men SKIKKELIG mageknip liksom! Hadde vondt hele tiden.....men med jevne mellomrom toppet det seg med skikkkkkkkelige knip!!! Rett og slett jævlig vondt for å si det slik!!!!!! Fikk skikkelig diare (sorry detaljer) og ble kvalm som bare det! Nå har det verste går over og jeg har bare litt vondt og er litt kvalm....! Det er fjerde gangen jeg har en slik natt............er det noen som vet hva det kan være eller noen som har hatt det samme??? Kan det være kynnere som er sååååå vonde??? Håper inderlig noen kan svare meg.................
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Ta det opp med jordmor/lege i løpet av dagen. Kan godt være at du er i gang- men du kan jo ha fått noe magetrøbbel også? Jeg kastet mye opp i åpningsfasen forrige gang og er muligens der nå også...så det er jo et tegn for mange. Samme gjelder diare.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Siden du har vært dårlig i magen, så får vi vel håpe at det er pga av dette. Men jeg vet at det også er vanlig å få løs mage før fødsel, så hvis du i tillegg har regelmessige "tak" så hade jeg kansje vurdert å sjekke med føden? Du har vel en stund igjen til termin, så det er kansje greit at baby blir der inne litt till?
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er bare i uke 31 (32 i morgen)..........så håper inderlig ikke babyen har tenkt seg ut enda!!!!!! Jeg har jo hatt dette 3 ganger før å i løpet av de siste 2 mnd.....så da er det vel kanskje ikke at det er noe på gang? Nei jeg vet ikke jeg........! Har time hos jordmor i morgen da......lurer på om jeg skal prøve og vente til jeg kommer dit hvis det ikke skjer noe mer i mellomtiden! Men er det normalt å få skikkelig msheknip hvis en har vonde kynnere da tro?? Nytt for meg dette her så dukker visst opp e del spørsmål....hehe=)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har hvertfall opplevd det ofte som gravid, at mageknipen kan bli riktig ille. Luftsmerter kan virkelig kjennes og vekselsvis hard og løs avføring.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 da håper jeg på det var kraftige kynnere.............skal snakke med jordmor i morgen da jeg har time der! Tusen takk for gode svar jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå