Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 om fostervannet går " gradvis" ,altså pipler litt og drypper litt.. vil man etterhvert kjenne rier vel??????
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 hei vennen. ja jeg skulle vel ville mene det. nå er jo ikke jeg noen ekspert men synes det er dårlig gjort hvis du skal begynne å føde nå altså. :)
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 jo, man skal jo det:) men om et pipler litt og litt, skal du likevel bli skikkelig våt altså. Sånn, fylle flere truseinnlegg/bind i løpet av dagen. Det er noen få som opplever at riene ikke setter i gang til tross for at vannet har gått, så om du mistenker at vannet ditt går, ville jeg fått det sjekket opp for sikkerhetsskyld.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 nei jeg fant jo ut av det til slutt:) men ble så skuffet over å se at når jeg satt som mest skremt i natt og greier så har folk bare oversett tråden min og ikke svart lille meg.. ble litt trist da:/
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Kan jo hende at du ikke fikk svar fordi det sikkert ikke var så veldig mange her inne...? Bra du fant ut av det da.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 hehe jo det kan hende, du vet man blir litt overfølsom når man er gravid:) ja, ble nesten litt skuffa da det viste seg å være falsk alarm, men beste er jo at han venter noen uker til så
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 du har fått post ja skjønner hva du mener. kunne godt ha kommet snart.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 ja hodet er festet, nedpress, sunken mage, stikkinger, maserier osv.. herergud som han skal erte meg:P
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 å så heldig du er. Henrik den slasken har snudd seg så han ligger i seteleie ELLER tverrleie. *sukk* han har to uker på å snu seg selv. hvis ikke han gjør det må jeg ta stilling til om jeg vil at de skal snu han eller ta KS. for jeg kommer IKKE til å føde han i sete. :) men jeg håper han snur seg. ellers så har han sunket bittelittegrann så det er LITT lettere å puste og jeg er høygravid i følge 2 av 4 termindatoer. tihi. høres ut som lucas kommer før Henrik gitt.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 som oftest snur de seg, leste nettop om det i svangerskapsboka mi : 14 % av alle barn har fortsatt seteleie/tverrleie i uke32 det er 60 % sjanse for at barnet vil snu seg før fødsel:)Så det er absolutt lov å håpe:) skjønner det godt om du ikke vil føde med seteleie ja, hadde valgt ks da jeg, både for min og lille sin del:) ååh deilig når de synker ja? lucas krøp seg ned og festa seg i uke 32 og plutselig så kunne jeg dra lufta ned i lungene gitt:) så ligger han å dytter rumpa ut og leker tøff inni dær;) Man vet aldri, henrik kan overraske han å Alle tror lucas skal komme før termin men er han like sær og sta som meg så motbeviser han alle og kommer langt over termindato;)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 har har jo ligget med hodet ned heeeele svangerskapet, men har på ul her forje torsdag for jeg hadde kjent så lite liv. og det var jo ikke rart da for han hadde jo snudd seg i tverrleie. nå hadde han snudd seg i seteleie. men jeg håper han snur seg igjen. det finner jeg jo ut. skulle egentlig til JM i morgen, men så skal vi reise nordover i begravelse til tanta mi i steinskjær så da får jeg ikke gått før onsdag i neste uke, men men. jeg håper bare han snur seg. søstra mi lå i seteleie så mamma hadde KS på sin første. hun ville ikke annbefale det. hehe. så snill å flink en liten gutt. :) skal si han gjør seg klar. her er det fillern meg ikke tegn til en eneste kynner en gang. sukk. må nok gå laaangt over jeg. men håper jo å slippe.
MillaMia Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Med førstemann hadde fostervannet mitt lekket litt og litt i to uker, uten rier. Men de kan sjekke det på sykehuset eller hos jordmor, så jeg ville nok tatt meg en tur for å være sikker. Ikke bra å gå for lenge med dryppende fostervann.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Vi får håpe på at han snur seg da så du slipper ks:) som oftest vil de jo snu seg etterhvert så.. uff kondolerer da.. trist med begravelser og sånn:S steinkjær holder storebror til i ofte, har visst en barndomskompis dær:) hehe han vil uuuuuuuuuuuuut. er sikker på at han ligger å brøler : mamma slipp meg uuuuut!!! hehe;) det kommer skal du se, ikke noe å ønske seg enda for det er bare slitsomt og ubehagelig også blir man jo bare mere utålmodig med alle de tegnene:)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 problemet mitt er at jeg ikke blir enig med meg selv hva det er, men mamma var her nettop og mente jeg ville merke det om det var fostervann så jeg slo meg til ro med at det er utflod eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå