Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klages og klages på trivselen her inne, nesten hver eneste dag!

Også legger dere virkelig alt dere kan i å få det sånn også. Kjempesmart!

Jeg ser så mange sånne diskusjoner her inne som går på ting man VET det blir bråk, drittslenging og anonyme innlegg av, også ser jeg dagen etter feks at HI fra dagen før klager på hvor utrivelig det er her? (ikke gjennomgående at det er samme person og jeg sikter ikke til noen)

Men hvis du VET det blir bråk, at noen ikke klarer å dy tastefingra sine, hvorfor bare MÅÅÅÅÅ du legge ut innlegget da? Det er lov å tenke pittelitt lengre enn nesetippen sin.

(og jada, det ideelle ville vært om det faktisk var mulig med sakelig debatt rundt også sånne innlegg men slik er ikke hverdagen på DiB dessverre...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med hånda på hjertet tror jeg faktiskt at du er en av dem som pirrer mest til debatt. Ikke stygt ment, men bare dette innlegget ditt her understreker min teori....

Skrevet

Jeg liker en god debatt, virkelig.

Men det er ikke det som foregår her inne.

En god debatt skal nemlig være saklig, uten det så mister man jo debatten og er over på krangling.

Så behold gjerne hånda på hjertet, jeg pirrer gjerne til debatt, men ikke til krangel.

Skrevet

Dette ligner mistenkelig på mitt innlegg "Noen tåler så utrolig lite". Er så utroooolig enig med deg tilla ! Hva er vitsen med hele tiden å kommentere hvor utrivelig det er her?? Nei vi får fortsette med å diskutere og kose oss her inne.. Så håper jeg alle som ikke har nerver til all "kranglingen" finner seg en annen nettside der de trives bedre ! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...