Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med enorme menssmerter nå, må holde meg fast, blir helt rød i ansiktet og svetter..

Det er i korsryggen, foran i underlivet og sprer seg ned til hoftene og lysken..

Er det tegn på at noe kanskje kan skje snart?

Er 7 dager til menstermin og 12 dager til ultralydtermin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er den rette til å svare for jeg sitter vel egentlig med de samme spm selv...

Jeg har hatt menssmerter lenge nå, men det tar seg opp dag for dag.

Kommer det i tak, eller ligger smerten der hele tiden?

Jeg hadde en periode før i dag på flere timer hvor jeg hadde sinnsykt vondt. Kom ikke i tak, men FY! Paracet hjalp ikke, varm dusj hjalp ikke.. Håper det er noe på gang, for hvis jeg skal gå sånn til termin så vet jeg ikke hva jeg gjør...

Vi får satse på at det er tegn på at noe er på gang junimor:)

Men det er søren ikke lett å si!! Skulle finnes fasitsvar...

Lykke til!

Skrevet

Det er det samme her Fumla, tar seg opp dag for dag. Det kommer både i tak, og sitter i en stund. Helt forjævlig, hehe.

Vi får krysse fingra på at noe kanskje skjer snart ja:):)

Håper virkelig ikke jeg må gå slik så lenge.

Takk for innlegget!

Lykke til til deg også:):)

Skrevet

Du får holde meg oppdatert:)

Jeg er veldig spent på om dette er tegn på at det er ting på gang. Det høres ut som vi har det ganske så likt. Jeg har jo en stund igjen, men har ikke dårlig samvittighet for at jeg vil føde nå!! Er bare 3 dager til jeg er fødeklar, så det er vel ikke noe fare:)

Skrevet

Godt jeg ikke er alene da,.. føler vi er rimelig mange her inne i kveld som har litt murring og ev modningsrier på gang?

her er det 5-6 min mellom, sitter i ryggen, under magen og stråler litt i lysken. det er i hvert fall nok vondt til at det ikke nytter å prøve å sove.

Vi får holde hverandre oppdaterte på hva som skjer da jenter! og lykke til til de som ev drar på føden i løpet av natta!! ;-))))

Skrevet

Jeg har ikke hatt det sånn før nå i det siste jeg, og dagene blir verre og verre.

Tror vel egentlig ikke at skal skje noe før termin men..kan fort skje når som helst egentlig.

Så lenge du bare har igjen 24 dager, er det ikke noe problem vet du. Trenger ikke ha dårlig samvittighet for det:)

Skrevet

Virker som vi er noen nå ja, hehe:)

Jeg er førstegangsfødende så jeg har liksom ikke så mye peiling på hva som er hva, hehe.

Her er det ikke noe vits å sove nå nei, så håper det roer seg så jeg kan sove litt før jeg skal på skola i morgen, ELLER at det blir vondere og skjer noe, hehe. LANG setning:)

Lykke til om det skulle skje noe ja:)

Skrevet

Det er ikke fullmåne?? Hehe:)

Det verste er at jeg er andregangsfødende. Men skjønner faktisk bare mindre og mindre for hver dag som går.

Med førstemann var jeg aldri i tvil. Det var ingen spesielle tegn før den dagen fødselen var i gang. Og da visste jeg uten tvil at nå kommer vesla.

Nei, enten får dette gi seg, ellers så håper jeg at det er tegn på at det ikke er så altfor lenge til:)

Skrevet

Hei!

Dere får massere litt på huden mellom tommel og pelefinger! Det gjorde jeg dagen før tulla mi kom:) Muligvis tilfeldig, men allikevel..man gjør vel det meste når man sitter med smerter sånn som dere gjør nå:)

Tenkte bare å komme med et lite tips!

Lykke til!

Skrevet

Fullmåne nei, kan ikke se noen måne, hehe:)

Umulig å sove da..huff..

Takk for tipset:) Det må prøves.

Skrevet

Tips tar alltids i mot med takk:)

Har faktisk hørt noe om det der før, men det var glemt.

Skrevet

Ble litt nysgjerrig nå da vettu!!

Ble det noe action i natt??

Skrevet

Ikke her ihvertfall, men skla til legen i dag. Nok en natt uten noe særlig søvn:(

Leser om alle de stakkarene her som går på overtid og synes forferdelig synd på de!! Jeg har jo fortsatt tre uker igjen, og hvis jeg skal gå sånn til termin går det på helsa løs tror jeg. Og hvis jeg i tillegg skal gå på overtid..... SAY NO MORE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...