Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge min siste mens er terminen min 23 juni. Dette mente fastlegen min også, da jeg fikk tidlig ul. Men på ordinær ul på sykehuset ble terminen satt til 21 juLi!

En hel mnd forskjell!

Det har vært mye fram og tilbake og de har ikke blitt enige. Så idag hadde jeg time til ny UL på sykehuset.

Blir såå forbanna! Fikk beskjed om at de kunne ikke forandre på terminen som de har satt på helsekortet, men de kunne heller ikke si hva som stemte!

Så hvis baby kommer i juni er hun normalt stor, hvis hun kommer i juli blir hun større enn gjennomsnittet.

At ikke de kan si enten eller!

Det er tross alt en mnd det er snakk om!

Så nå blir det regnet som et risikosvangerskap for at jeg skal få tett oppfølgning... Nå skal jeg til kontroll på sykehuset hver 10 dag!

Så, nå er jeg i uke 32, eller 36.. Det er det ingen som vet!

Makan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekkelt når det blir sånn ja :(

Jeg hadde menstermin 15. juli, forventet å bli satt tilbake ei uke el 10 dager max, da jeg har hatt uregelmessige sykluser men på UL ble terminen satt til 9. august.

Skikkelig surt!

Jeg vet jo når jeg testet positivt og hvis den UL terminen stemmer så fikk jeg positiv test 5-7 dager etter befruktning. Og det tror jeg er litt tidlig.

Har time hos jordmora snart, skal ta en prat med henne om dette, er redd for at jeg kan gå for mye over terminen hvis UL terminen er feil.

Det er så vanskelig når det er sååå stor forskjell på terminene.

Spurte legen min om jeg kunne få en extra UL akkurat pga av dette problemet men fikk bare til svar "når h*n kommer så kommer h*n?!!!"

Frustrerende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...