VinterSol+2 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 så har vel baby hatt inne et par fulltreffere i ribbena likevel da.. jeg som har trodd at all ømheten bare har kommet av de kraftige kynnerne jeg har oppunder ribbena til enhver tid.. Dere som kjenner spark i ribbena.. kjenner dere det som spark, eller mest som ømhet/sårhet? Hjelpes, så sterke disse små er! hihi
-spent- Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Sterke er bare forbokstaven, hehe.. Kjenner ikke så mye spark mot ribbeina lenger, mest på høyre side. Men den må ligge å presse eller noe oppi ribbeina, fy flate, så ømt det er.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg var hos legen i går og hun kunne si at mest sannsynlig hadde jeg fått en liten brist på venstre side i ribbeina..Kjennes som kraftig sting/blåmerke nesten... Ja er godt tak i de små)
Spent!!! ♥ Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er også plaget av veldig ømhet ved ribbeinene,spesielt på høyre side. Var til jordmor i går, og hun kunne forklare det med at vi som har drevet med fotball/håndball har lettere for å få øm muskulatur rundt ribbeina pga av at musklene der er kraftigere enn hos de som ikke har drevet med dette. Dette fører til større press på musklene ved kynnere og når barnet presser på.
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 næh, er det sant? nå har ikke jeg drevet mye med fotball og håndball, men har trent en del styrke, og særlig svømming, kanskje derfor jeg har så harde kynnere høyt oppe? Har fått mitt lille knas nr to nå. aiai. sterke lille jenta mi. tror jeg blir overrasket når hun kommer ut og plutselig er så hjelpesløs, for hun virker ikke sånn nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå