*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 burde vel egentlig som annengangs huske bedre. Har hatt maserier i noen dager nå som har gått på, for å siden gi seg igjen. Men nå har jeg prøvd å bade, tatt paracet og sittet helt i ro. men alikevel så har jeg 10 stk i timen de siste 4 timene nå, kommer ikke helt regelmessig, varierer mellom 4-8 min mellom, men de sitter virkelig litt mer i ryggen nå og ikke bare mensmurringer. Men de er såpass vonde at man rynker litt på nesa og må "puste" litt på toppene. Men jeg husker jo fra sist at det skal bli mye verre enn dette......;-)) Jeg blir jo fullstendig gal!! er så sliten av at det ikke begynner på ordentlig, kan man ringe føden for å få hjelp til å stoppe det opp, eller å få fart på det? Hva hadde dere gjort? (går snart inn på 3 natta uten søvn her nå......)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Tror ikke jeg skal prøve å hjelpe deg, er like clueless selv, sliter jo med samme opplegget.. Hehe Jeg tror heller det kan være modningsrier, for de skal jo ha innvirkning på livmora. Tror iallefall det er det jeg har selv, ettersom det har forandret seg de siste dagene, mer sterke tak som går bak i ryggen også, og fryktelige murringer nederst i magen og dette med at man får litt pusteproblemer når sammentrekningene setter inn.. Er nok sikkert ikke lenge igjen nå, så du får prøve å hvile deg litt innimellom takene, for plutselig blir det the real thing..
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 ja vi får håpe på at det er modningsrier da! kan stille kl på de nå snart...5-6 min mellom hver, og så varer de i 40-50 sek der jeg må "pese" litt på midten. ja,ja får vel krysse fingrene på at latensfasen er igang da, men jeg begynner å bli utålmodig når jeg ikke får sove!! Du da? sittter du her våken pga modningsriene du og? Hvis du har gubben hjemme hadde jeg anbefalt en runde i senghalmen....da ender du nok på føden i løpet av natta se.... ;-))))) lykke til da!!!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Ja, pleier ikke å være så flink til å legge meg så tidlig heller.. Hehe, får igjen for det hvis jeg plutselig føder på natta en av dagene.. Han kom akkurat hjem, så vi får se hva som skjer.. Hihi Har jo noen veldige murringer her, så ikke meg imot hvis noe skjer i natt heller, men da går jeg glipp av timen til akupunktur i morgen da.. Får hive i meg noe kanel her, og sitte med varme kluter på brystvortene i 20 min, pluss å presse litt på de punktene, så får vi se om det har noe for seg, skal iallefall hjelpe hvis man er moden, og det får jeg jo tidsnok se.. Hehe Lykke til med natta, får håpe du får sove litt iallefall, vet selv hvor frustrerende det er å ikke få sove selvom man vil aldri så mye.. Natta da! Må si at jeg er temmelig misunnelig på de som får føde på B7, virker jo som himmelriket i forhold til sykehus-rommene på B3, men men, jeg får jo gjort nesten det samme der da..
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 B7 er sikkert fint det, men jeg har vært innom til observasjon på B3, og jeg kan i hvert fall si at personalet der var nydelige!! så greit om ikke rommene er like fine, men de har nydelige jm der!! f***en dette bare går på...begynner å bli nervøs for hva jeg ønsket meg nå?... hvordan tar du kanel da? kan jo ikke bare hive innpå med pulver liksom?.......;-)))
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har begynt å få skikkelige rier her nå, angrer nesten på at jeg begynte med nipple-stimulering.. Tar bare noen skjeer i litt vann, smaker ikke så veldig bra, men men, tåler det.. Kanskje vi sees i natt. Jeg må iallefall ha blitt moden, siden det funker, de er skikkelig vonde nå.. Tvi tvi..
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 ja, jeg begynner å bli skikkelig "rød i mosen" ved hver ri nå..hihi du får love å sende meld hvis du drar inn i natt da!! kansje vi kan treffes i kantina i morgen med hver sin jente.....det er jo alltid lov å håpe...... Skal ned på kjøkkenet å hive innpå med kanel jeg nå... Det er vel like greit, så ikke dette stopper opp igjen, når det er så godt igang ;-))))) Masse lykke til i natt!!!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 JO, skal ikke få lov til å stoppe opp her.. sender mld hvis jeg drar i natt jeg.. Så får du ha en fin natt, og ikke glem nipple-stimulering.. Hehe
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2007 FY F****N den kanelen smakte vondt...men, men tvi tvi dette skal nok gå bra for vårs nå.. får ev snakkes i morgen....Og igjen lykke til med fødsel!!! Natta ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå