Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man går rundt seg selv hele dagen, glemmer hva man skal, avtaler, innkjøp. er distré.. sier ting flere ganger.. det er et stor, svart hull i hodet der alt bare forsvinner inn i;) hehe, det er slik jeg oppfatter den :P

Skrevet

Du er midt i en samtale, og alt står plutselig stille! Folk kikker forståelsesfull og venter på mer...=)

Du står i butikken og alt er 30 prosent avslag, men du kan ikke for alt i verden klare å regne ut hva dette utgjør! (er økonom til vanlig, så tall behersker jeg)

De 3 første månedene er borte fra hukommelsen! Når jeg tenker tilbake "ser" jeg meg sittende i stolen og ammer foran TVèn. That`s it!

Skrevet

Og jeg tror det kommer av søvnmangel OG oppstykket søvn i løpet av natten og ikke så mye selve ammingen;)

Jeg ammer ikke, men er i ammetåka delux;) hehe

Skrevet

Godt spørsmål;) Kan ikke svare sånn direkte på det, men kan si hvordan dagene har gått her i huset. Er til tider veldig distrè som nevnt her. Glemmer masse. Har gått fra plata på komfyrn på fullt, koker flasker i eveigheter uten å huske hverken å sette på vifta(her blir det nemlig bastu hvis jeg glemmer det, pissvått på gulvet og det renner av vinduene, veeeldig morro) eller å helle på mer vann, så det koker tørt nesten. Starter på setninger å fullfører ikke, eller etter lang tid;) går rundt å surrer og hukommelsen er ikke god nei. lever litt i min egen verden kan man si. har også opplevd det med at kjempe enkle regnestykker bare forsvinner langt inni hodet og det hele blir bare komisk. det hele dreier seg stort sett om babyen og amminga, resten blir litt difust;)

Skrevet

Tror når man står i kø på posten rett før jul og skal sende julegaver, for så å finne ut at man har glemt å pakke dem inn...det kan skyldes på ammetåka iallefall! :D :D

Eller de kasserollene man har ødelagt fordi det har kokt tørt..

Ikke ha peiling på hva som har skjedd ute i den store verden den siste tiden..

Skrevet

Jeg roter bort nøkler, mobil og lommebok mange ganger om dagen.... Lommeboka ligger alltid igjen i butikken når jeg har handlet, men det gjør ikke noe for jeg må tilbake for å kjøpe alt jeg glemte likevel, hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...