mamma+litenspire Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Æ får ikke jenta mi til å sov i sin egen seng, og d e ikke d verste.. Ho vil ikke sovne uten at ho har puppen i munn.. Har prøvd alt idag, men ho skrik jo seg nesten i hjæl:( Ikke tar ho smokk heller.. Ho e 3 månda nu. Så hver natt må æ ligg ilamme ho me puppen i munnen til ho sovna av.. Vil ho gjør d for resten av livet eller? hehe.. neida.. Men e d flere me samme problemet? Og nån som har tips på ka æ kan jør?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Det der går seg til :-) Lukas sov med puppen i munnen til han var 4 mnd. Etter det egen seng :-) Gikk som en drøm :-) 7 mnd fikk han eget rom og sover stort sett hele natten :-) Lykke til :-)
mamma+litenspire Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Takk for svaret:) ble faktisk litt letta:) får håp at d går seg til her også..
Mamma-til-gutt:) Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Det er nok tungt å ha det sånn ja, men det blir helt sikkert bedre. Gutten min sovner ofte på puppen om kvelden, og da våkner han sjelden når jeg legger han ned i senga. Men av og til så spiser han ferdig uten å sovne, eller han våkner når jeg "kobler" han av puppen. Men da legger jeg han ned i senga si og putter smokk til han sovner. han gnur alltid en stund da, men han finner søvnen til slutt. Men da han var nyfødt og en stund framover, så skulle han bare ligge oppå meg å sove! Det var slitsomt det, tungt var det og svett ble vi begge to, men sove skulle han ikke verken i egen seng eller ved siden av meg. men jeg bestemte meg bare for at det ikke gikk og han måtte over i egen seng. så første gangen jeg la ham ned etter denne perioden så protesterte han ikke engang. ble mildt sagt målløs. ikke samme problem som deg, men deler nå min erfaring likevel. de går seg nok til, hun har sikkert et sterkt kontaktbehov, som gutten min hadde, bare at hun vil ha puppkontakt. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå