mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 vi har invitert 30 gjester til kirken og sammenkomst etterpå. er det mye?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ikke hvis det er de du vil ha i dåpen.. Vi var ca 25 og da var det noen som ikke kunne komme.. Grunnen til at vi var så mange er at begge har 2 sett med foreldre, pluss flere søsken.. Synes det var kjekt jeg:-)
Harald Ripultfør Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Vi var vel 29. Jeg er glad vi ikke hadde det hjemme for å si det sånn. Men det var veldig hyggelig da, for det er ikke ofte hele familien blir samlet!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 hehe, vi skal ha det hjemme hos foreldrene mine. får håpe det blir fint vær da:)
mamma til en prinsesse Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Vi var 51 stykker. Sambo har stor familie
hårsår Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Vi var 16 stk hjemme hos oss. Hadde koldtbord,så dessertbord og kakebord med kaffe til slutt. Var helt ferdig på slutten av dagen. Heldigvis fikk jeg hjelp til all oppvask og pakke maten i porsjoner som gjestene tok med seg hjem(og en nabo fikk også). Vi har et stort hus, så folkemessig var det ikke et problem med 16 stk, men det er fortsatt arbeid rundt hver enkelt person likevel. Hadde vi hatt ca dobbelt så mange, tror jeg at jeg ville gått på veggene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå