Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har oppdaget at de ytre kjønnsleppene er skikkelig hovne. Føltes nesten som om det var kuler inne i... Ble helt skremt jeg, altså.... Tok deretter et speil for å ta en kikk ( Noe jeg ikke har gjort på år og dag, og gruet meg brått for fødselen gitt, men det er en annen historie) Var rød og hoven der nede, men det er ikke ømt og ikke vondt. Er det noen andre som har hovnet opp der nede? Burde jeg dra til legen? Fikk helt angst, jeg....Er det vanlig? Håper det.... Er 29+4.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har blitt veldig hoven der nede. Men det er visst vanlig å bli mer blodfyllt nedentil i sv. Men du kan jo nevne det neste gang du er til kontroll om du er bekymret
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 hehe..ja og verre skal det bli... er nå i uke 39 selv, og de siste ukene har jeg blitt mer og mer hoven nedentil. tror det er helt normalt når fødsel nærmer seg? Hver gang jeg reiser meg opp etter jeg sittet en stund, så er det liksom den "bollemusen" hehe... føles skikelig fjernt ut;-))))
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 jepp... vanlig:o) var slik med snuppeluppa på slutten og er det nå og (14dager igjen).. )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Har det også slik. Ble ganske paff da jeg oppdaget det ja, men etter å ha sjekket med flere her, fant jeg ut at det var helt normalt. Så lenge det ikke gjør vondt, så har det jo egentlig ingenting å si. Den blir nok normal igjen;)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 jeg er 37 uker på vei..Er kjempe håven og merka at det har spjera litt til å med... så vondt med sex...:-P
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Hehe=) jeg har vært plaget med det hele svangerskapet, spes. når jeg står lenge...Da gjør det VONDT!!! Men det er helt normalt ifølge jordmor=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå