StoltMammaForFørsteGang Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Det har jeg, men er bare i uke 5 nå - og med andre ord er det for tidlig å få noen svar på om det er liv i fostersekken denne gangen. Tør ikke tro jeg er gravid før jeg kommer meg på UL, men må jo ennå vente et par uker. Trenger å høre fra dere!
oktoberspire09 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hei hei.. Både jeg og min søster har opplevd blighted ovum. Jeg hadde det høsten 2005, og venter min første om 52 dager :-) Søsteren min har fått to barn etter blighted ovum.. Hos henne ble det oppdaget i uke 8, mens hos meg tok det 12 uker før kroppen sa i fra.. Jeg skulle få UL i uke 7 denne gangen pga av blighted ovum og blæremola som jeg også hadde den gangen, men pga av blødninger, ble UL denne gangen i uke 5,6 og 8.. En trøblete start denne gangen, men knerten er sprell levende inni magen min nå :-P Får du tidlig UL denne gangen da?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Takk for svar. Ja, jeg har vært hos lege i dag og blitt henvist videre - UL når jeg er 7+2. Håper inderlig!!! Lykke til med fødsel og morstilværelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå