StoltMammaForFørsteGang Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Det har jeg, men er bare i uke 5 nå - og med andre ord er det for tidlig å få noen svar på om det er liv i fostersekken denne gangen. Tør ikke tro jeg er gravid før jeg kommer meg på UL, men må jo ennå vente et par uker. Trenger å høre fra dere!
Nei! Ikke en til! Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ja, det har jeg! Hadde en blighted ovum i 2003 (i uke 9 i svangerskapet, men da hadde jeg målt veldig lavt hcg-nivå), så en "vanlig" sa noen måneder senere. Så fikk jeg en helt perfekt gutt i 2004. Hadde en ny sa i uke 10 i fjor, og nå er jeg i uke 20 med en frisk og fin jente. Slapp av du, jeg tror ikke dette er noe du vil oppleve flere ganger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Ja, opplevde det i april 2006. Spurte legen på sykehuset og hun sa at det ikke var noen spesiell grunn til at det skulle gjenta seg. Ble gravid igjen i desember 2006 og "kjøpte" meg en privat ultralyd i uke 7+2 for å se om det var liv. Det var det! Nå er jeg 25 uker på vei og alt ser bra ut.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Takk for svar, godt å høre om andre som lykkes! Jeg skal på UL om to uker er da 7+2. Håper så inderlig at det går bra denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg opplevde blighted ovum i mars. hadde da gått med det siden november. jeg trodde jeg var litt over 3 måneder på vei og hadde så vidt begynnt å få mage.. ringte mange ganger å maste om legetime men: "blødningene er HEEELT normale, sa de...." så en dag jeg var hjemme alene bestemte " klompen" seg for å finne veien ut selv.. så med rier og enorm smerte kom den da omsider ut.. ble sendt med ambulanse til sykehuset etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå