Gå til innhold

Noen som har opplevd blighted ovum og blitt gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, men er bare i uke 5 nå - og med andre ord er det for tidlig å få noen svar på om det er liv i fostersekken denne gangen. Tør ikke tro jeg er gravid før jeg kommer meg på UL, men må jo ennå vente et par uker.

Trenger å høre fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg! Hadde en blighted ovum i 2003 (i uke 9 i svangerskapet, men da hadde jeg målt veldig lavt hcg-nivå), så en "vanlig" sa noen måneder senere. Så fikk jeg en helt perfekt gutt i 2004. Hadde en ny sa i uke 10 i fjor, og nå er jeg i uke 20 med en frisk og fin jente.

Slapp av du, jeg tror ikke dette er noe du vil oppleve flere ganger. Lykke til!

Skrevet

Ja, opplevde det i april 2006. Spurte legen på sykehuset og hun sa at det ikke var noen spesiell grunn til at det skulle gjenta seg.

Ble gravid igjen i desember 2006 og "kjøpte" meg en privat ultralyd i uke 7+2 for å se om det var liv. Det var det! Nå er jeg 25 uker på vei og alt ser bra ut.

Skrevet

Takk for svar, godt å høre om andre som lykkes!

Jeg skal på UL om to uker er da 7+2. Håper så inderlig at det går bra denne gangen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg opplevde blighted ovum i mars. hadde da gått med det siden november. jeg trodde jeg var litt over 3 måneder på vei og hadde så vidt begynnt å få mage.. ringte mange ganger å maste om legetime men: "blødningene er HEEELT normale, sa de...." så en dag jeg var hjemme alene bestemte " klompen" seg for å finne veien ut selv.. så med rier og enorm smerte kom den da omsider ut.. ble sendt med ambulanse til sykehuset etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...