Gå til innhold

Hvor mange av dere tror dere må bytte til Juni klubben?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg frykter at jeg må bytte jeg også, har termin i dag, men gikk 9 dager over i begge forrige svangerskap, så jag kan nok gjøre d denne gangen også.... å da har vi 1.juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedd jeg og er en av dem.. Termin om to dager,så vi får se. Men da får vi bare støtte opp hverandre der i juni klubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 6 dager, men nå nok belage meg på å skifte til juni-klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 31. mai, så jeg regner vel egentlig med at jeg må bytte dersom ikke det blir fødsel i helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at han lille tassen min liker seg godt i magen og.. er -2 dager idag, og tipper det blir mange fler....buhu:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går dagene veldig fort synes jeg, så juni er ikke så alt for langt unna lenger... kanskje det blir et junibarn på oss ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 23 mai, men ingen sikre tegn enda, så det blir nok juni barn. Ingen dum måned å bli født i, men for min del kan lillegutt gjerne komme i natt!!! Har mye murring i livmor og litt vondt i rygg og bekken, ellers ingen tegn på at noe er i ferd med å skje. Er redd det kan ta sin tid dette her.

Lykke til til dere andre "ventere"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin idag, men det blir nok junibarn, tror ikke gutten min vil ut enda nei, selv om jeg er drittlei.... vondt i bekken, kynnere, hofter, rygg etc.

Klarer ikke gå noe særlig lenger... og jeg har ikke lagt på meg mer enn 12 kg. Ville ikke våge å tenke på viss jeg hadde lagt på meg dobbelt så mye.... Har vært frisk og rask helt til 8 mnd, så begynte faenskapen.... Nå er jeg lei... Sorry sytet. Regner med det er flere som er enige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det blir junibarn her også, men håper jo at nurket finner veien ut i løpet av et døgn:) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...