Gå til innhold

flere på overtid her??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Er 9 dager på overtid.... holder på å bli gal.....

Hadde ikke trodd at dagene skulle bli sååå lange.... Har mye vondt også..... det starter og stopper opp..............

Andre som begynner å bli utålmodige????

Noen tips??? Har nettopp spist en spiseskje med kanel..." fysj" såå kvalmt..... har prøv det meste.......Du da?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ni dager over, grrrr sååå lei.. hehe mye vondt her og, av kynnere og ryggvondt.. har ikke prøvd så mye da, skal ta kanel etterpå, men har stimulert litt brystvorter, men ender bare med vonde kynnere...

Er skikkelig lei av å ha vondt, og vil møte lilletuppa mi..

Men nå skal jeg ikke klage mer, har sutret i forskjellige innlegg her i hele dag føler jeg.... hehe men godt å få det ut, hjelper jo litt..

Håper vi føder i natt!!!!!!! ;)

Skrevet

Oppmuntrende å høre at det er andre her også!!! vi får krysse fingrene for at det skjer i natt ja... får stimulere brystvortene litt ekstra nå..... har ikke hjulpet til nå.... men før eller senere må det jo sette igang.... lykke til da!!!!!!!

Skrevet

Vi får gni brystvorter til den store gullmedaljen, og satse på at det hjelper, lykke til du også!!

Skrevet

Har dere prøvd å ha sex?

Sæd skal vist hjelpe mormunnen å modne.

Gå tur og gå i trapper.

Jeg gjorde begge deler og min lille kom på termin dagen.

Skrevet

Er åsså 9 dager på overtid, like før æ blir sprø. Har masse kynnere men ikke no mer en det. Ble strippet på fredag men det hjalp selvfølgeli ikke:( Tror æ blir gående for alltid, klare ikke se positivt på dettan lenger, bare håpe det skel skje noe snart.

Skal på overtids kontroll på fredag vil ikke bli satt igang, vil at det skal skje av sæ sjøl... bare håpe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...