Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Lillemor er 13 mnder,og har gått langs med vegger,bord o.l i ca.3 mnder nå,og blir stadig stødigere. Hun slipper seg på korte avstander,og da blir mamman stolt=)=) Men hvorfor går hun for det meste på tå???? Ser ut som en ballerina.. Er dette normalt,eller er det noen som har lure svar?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg gjorde det når jeg var liten. Gikk vanlig også, men kunne gå på "knokene" på tærne. Gjorde det sikkert til jeg var 6-7 år. Da sa mamma at det så så ekkelt ut at jeg ikke fikk "lov". Er helt normal nå. Klarer det ikke om jeg vil heller nå.
alvefrøken Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Snuppa gjør det av og til....fordi hun synes det er artig
Mauritius:) Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Helt normalt, jenta mi er 14 mnd og hun også går på tærne. Har en liten niese på 2 år som går også på tærne, helt normalt!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Er helt normalt.. De fleste barn har en eller flere perioder hvor de går på tærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå