Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Og hvor langt ut inviterer dere? Vet ikke om jeg burde invitere min tante. Ba henne ikke til dåpen, men hun er veldig opptatt av vesla. Kjøpte gave selv om hun ikke var bedt. Ikke god følelse jeg fikk da.. Så vesla fikk den som julegave i steden. ville dere bedt selv om dere ikke ser denne tanten noe spesielt ellers i året? Hun har vel sett vesla 3 ganger i løpet av dette året. Vært her 2 ganger. synspunkter?
så var vi 4 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 inviterer vel 20 voksne. Tar det i to runder da. Inviterer all slekta til Martin jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå