Gå til innhold

Hvor mange inviterer dere til barnebursdagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt ut inviterer dere?

Vet ikke om jeg burde invitere min tante. Ba henne ikke til dåpen, men hun er veldig opptatt av vesla. Kjøpte gave selv om hun ikke var bedt. Ikke god følelse jeg fikk da.. Så vesla fikk den som julegave i steden. ville dere bedt selv om dere ikke ser denne tanten noe spesielt ellers i året? Hun har vel sett vesla 3 ganger i løpet av dette året. Vært her 2 ganger.

 

synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inviterer vel 20 voksne. Tar det i to runder da. Inviterer all slekta til Martin jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...