Yara Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Vi skal ut å reise, blir borte en uke. Den dagen vi reiser ivei, og den dagen vi reiser hjem blir rare sånn i forhold til leggetiden til jenta vår på 8 mnd. Flyene går i leggetiden. Ellers i ferien skal vi klare holde de vanlige rutinene, men jeg er litt bekymret for at de to reisedagene vil ødelegge. Hun har nå nemlig en veldig fin rutine hvor hun blir stuptrett til samme tid hver kveld. Tror jeg skal prøve å hjelpe henne til å sove i fanget under reisen slik at hun får søvnene sin selv om det blir endel avbrudd i den. Hva tror dere?
Brokade Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Lite med erfaring her desverre.. min på 3,5mnd har ikke noe fast tidspunkt der han blir trett.. det svinger veldig. Vi hadde en fin rutine der jeg la han i halv åtte tiden hver kveld.. men nå hender det han er trett halv seks, og andre dager halv ti. Varierer basert på hvor lenge han har vært våken på dagen. Vil tippe at din sikkert kommer fort tilbake i rutine igjen... viss han først er så stabil så tror jeg ikke 2 dager roter det til.. kanskje de første dagene men så går det seg sikkert til.
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Vi var nettopp på ferie med vår datter som da var ca 8 og 1/2 mnd. Vi fløy i leggetida hennes, og hun sov på fanget vårt. Det ble naturligvis mindre søvn enn vanlig på de to dagene, men hun sovna helt greit de andre dagene (selv om vi la henne i vogna istedet for senga på kvelden ofte). Det gikk fint da vi kom hjem også (tror jeg, dagene går litt i surr). Er litt tenner og sånn som kommer og hun våkner som regel en gang på natta, men hun har vært ganske grei å legge på kvelden. Hvis du greier å holde sånn nogenlunde rutine de andre dagene, tror jeg det går helt fint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå