madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 hver gang jeg spiser det skjer det masse rart og vondt nede i magen.. hun har lurt meg i noen dager nå denne tulla.. men kanskje i natt:) tor jeg spiser en boks med ananass til jeg:=) er jo bare 4 dager til termin.. tror hun er klar, men skal bare tøyse litt med mammaen sin;) noen andre som har merket dette??
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 funker det bedre????
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Vet du... jeg lurer på om jordbær har noen virkning jeg... Får kjempe kynnere når jeg spiser jordbær.. har ikke kobla det før i sta... men jag har altså fått masse kynnere hver gang jeg har spist jordbær....hmm Forøvrig står annanas på listen over ting som skal stimulere til fødsel.. så du er nok inne på noe..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 jorbør virker ikke her, spiser en kurv om dagen.. men ingen reaksjon.. men det kan jo virke på deg:) er vertfall blitt hektet på ananas nå.. hihi
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 fersk ananas virker bedre! jeg får møkk vondt om jeg spiser jordbær. men det tror jeg er fordi jeg er blitt veldig sensentiv i magen etter graviditeten. jeg spiser ikke jordbær. men jeg merker om jeg spiser litt ananas så får jeg kynner og ikke glem salt lakris.. hiv innpå om man får mye kynner, kan det gå over til rier.. om man vil at lille skal komme da! hehe
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 heheh det vil vertfall jeg:) er så lei nå.. bare 4 dager til termin.. så hun er hjertelig velkommen når som helst!!!! da skal jeg leite etter lakris:)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 eeh kan ananas satrte fødsel?? jeg har dilla på ananas nemlig og har spist sikkert tre bokser i dag:S .............
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2007 hehe de sier så.. vi får bare krysse fingrene!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 hmm.. jeg fikk beksjed av legen om ikke å spise ananas fordi det inneholder så mye sukker. kan føre til stort barn
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2007 ja kanskje men nå er det bare 4 dager igjen her så tørr prøe alt:) må å spise på det i 9 mnd er nok ikke bra ...
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 det med påvirkning av vekta er bare tull sier legen min:D hører på han jeg.. :) jeg merker ikke noe til at ananasen utgjør forskjell annet enn at jeg er stappmett.. kanskje meninga er at man skal bli så mett at ungen dyttes ut pga lite plass:P hehe;)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2007 haahaah det kan være.. da må vertfall jenten min komme i natt får nå er det så fullt inni der at jeg nesten ikke kan sitte;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Mye C-vitaminer virker for mange avførende, eller fører til gassdannelse og løs magefølelse(: Det er vel ikke uventet at både ananas, jordbær og mye appelsinjuice o.l derfor kan gi noe uro i magen. At det kan føre til rier er vel mulig det og, det viser seg jo at klyx og lakserolje kan føre til fødsel det også. Frukt er dog en mye mer naturlig vei å gå i det henseende, så kos deg med ananasen din du(: Ikke så mye sukker i den at den tar knekken på deg eller baby disse siste dagene av sv. skapet, så fremst du ikke er diabetiker da. Her venter jeg også, men jordbær og grapesoda hjelper ikke stort her. Er nå ikke så lei enda, kun seks dager over og vant til å gå over med alle barna. Men i morgen er det kontroll, og forhåpentligvis litt hjelp å få fra jordmor slik at barnet ikke blir så stort før det kommer til verden. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Spiste en havl fersk ananas i går og fikk ikke engang en ekstra kynner av det...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Hvis jeg går over tida og blir skikkelig tungpusta,så trosser jeg legens ordre og bruker astmamedisin altså.. For den er visst fødselsfremkallende;) Har ikke fullverdig astma men.. Fikk medisin fordi jeg hadde en periode med mye tetthet.. Har ikke brukt den medisinen jeg har liggende nå,men den kan jo komme til nytte om 84dager... Er ikke helt sikker på om jeg spøker nå eller ikke.. Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå