Gå til innhold

more dutch moms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Any 'dutchies' here or norwegians living in Nederland maybe?

I'm dutch, married to a dutch mr. handsome ;-) and moved to Norway in 1995.

We have 3 kids (and no.4 on her way) who are totally norwegian besides the fact that their passports say they're dutch cause mom and dad are ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

In Rogaland, iets ten zuiden van Stavanger.

Hoelang woon jij hier? Wij zitten hier alweer bijna 12 jaar.

Skrevet

Hoi. Ik woon hier nu 4 jaar en krijg nu mijn eerste kindje :) Ik neem aan dat het jullie bevalt, na 12 jaar!

• 3 uker senere...
Skrevet

zeker weten, wij gaan niet meer terug naar NL hoor ;-))

2 a 3 weken vakantie is genoeg.. hehe

Ik vind het heerlijk om tijdens mn vakantie in NL te fietsen en langs de grachten te wandelen, maar ik wil er niet meer wonen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hoi Palesa,

Reageer beetje laat op je reactie. Maar ik ben ook zwanger en kindje komt in oktober. Woon ook in Oslo, we zijn in januari dit jaar verhuisd.

Het lijkt me gezellig om een keer af te spreken in de stad. Waar woon je? Ik woon in Frogner.

Skrevet

Ha ha, je hebt me al ontmoet! We houden contact. Jammer dat er niet meer Nederlandse mamas zijn.

T.

Skrevet

Hoi,

haha das toevallig! Was gezellig etentje!

Ik vroeg me af denk dat ik een keertje met jullie august terminklub mee mag. De oktoberclub is niet zo aktief.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ik ben ook NL!!! Woon sinds 2000 in NO. Sinds ruim 1 jaar wonen we in Finnmark. Voor die tijd woonden we in Vestfold.

Ik ben zwanger van de 2e (heb een zoontje van bijna 2,5 jaar) en heb nog 10 weken te gaan (ongeveer :-)).

Groetjes Sonmary

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...