Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Er i et forhold, men har to barn fra før... Var alene m de lenge.... Har nr 3 m en annen mann. Om jeg blir alene, hvordan blir det om jeg vil gå skolen...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Gå skolen? Hva mener du med det? Hvis du mener 3 årig yrkesutdanning kan du vel få støtte til det etter du har blitt alene, såfremt yngste barn er under 8 år, og du ikke har et yrke fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå