Gå til innhold

En stolt gutt kan gå!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

-helt alene:)) er 13mnd nå og har øvd en stund,igår fant han ut at han var utlært og labbet avgårde,er så morsomt og se hvor stolt han er,står på gulvet og klapper i hendene og ser på oss..

Selvfølge er vi ufattelig rørt og stolt hele familien,skulle tro han var den først i verden som hadde lært dette stor:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så artig! nå er det bare å styrte til å filme stabbingen!!

Skrevet

Så bra! Ja, dette kan få et morshjerte til å briste av stolthet. Snart løper han som en vind:)

Skrevet

En milepæl dette her, skjønner godt at dere er stolte! Småen vår har ikke gjort tegn til å ville gå alene (uten å støtte seg til bord etc.) ennå, så vi gleder oss til den store dagen :-))

Skrevet

Gratulerer med liten labbetuss:-)

De er så søte og så utrolig stolte:-)

Skrevet

Grattis med stoooor gutt!!!

Så herlig, jeg husker jeg ble helt fra meg da hun løp avgårde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...