Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Noen her som har hatt masrier før? Hvordan kjentes de ut? Er det det samme som kynnere?? Jeg er nå i uke 39. Siden 17.mai har jeg ofte på kveldene, særlig etter jeg har lagt meg hatt ca. 5-6 "tak" med vondt i underlivet. Minner meg om menstrasjonssmerter. Varer i ca 30-60 sek pr gang. Er dette masrier eller modningsrier??? Jeg tar det ihvertfall som et tegn på at det driv å modnes der nede........
emi4 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 kan høres ut som det... men kan og bare være ltt kraftige kynnere... maserier kommer og går.. de er vonde men ikke så vonde som rier.. som oftest gjør ikke maserier noe god nytte for seg, de er bare slitsomme.. veeeeeeldig slitsomme..
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Ok, men det strammer seg ikke over magen liksom, derfor har jeg ikke trodd at det var kynner. For det har jeg hatt av og til gjennom svangerskapet. Takk for svar
oktoberjentene;) Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Spurte om dette før i dag også, men fikk ikke svar.... spør igjen ;o) Blir magen hard under masrier??? eller gjelder det bare kynnere??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Er det ikke noen som har et godt svar på dette da? Har 40 dager igjen til termin nå, og har forferdelig mye kynnere (!?) nå. Mulig det er kynnere som gjør litt nytte for seg, for det føles som milde rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå