ennaH Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har den ikke, men leter etter en søskenvogn og har derfor studert den i butikken. For meg ser det ut til å være en super vogn dersom barna er sju måneder eller eldre. Jeg synes hardbagen er litt liten (bare 30 cm bred) og minnes at knerten vår vokste ut av en større hardbag allerede før han kunne sitte oppe i vogn selv. Den har ikke regulerbar fotstøtte, og det ser jeg som et klart minus. Dermed er det umulig å legge setet helt flatt, og jeg ser at jeg får problemer i tiden fra fem måneder (da nestemann sannsynligvis vil være for stor til bagen vintertid og til barnet blir stort nok til å kunne sitte selv i lengre perioder. Det at den mangler regulerbar fotstøtte (i likhet med TFK og OTH og flere av de andre motevognene) gjør at barnet ender med å sove med føttene rett ned og ryggen flatt. Og det kan UMULIG være særlig behagelig. Jeg tror jeg har konkludert med at den vogna ikke er noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Har EW duowalker sky som vi har brukt til søskenvogn siden februar. Vi er veldig fornøyd med vogna. Super å trille. Jeg har hardbagen til den lille og syns den er bra. Ikke liten enda i hvert fall. Største her begynner å nærme seg 2 år og det har ikke vært noe problem at fotbrettet ikke er regulerbart. Han er mye mer ivrig på å ut med denne vogna enn enkelvogna vi har fra teutonia. Der vil han ikke sitte særlig lenge lenger. Jeg skulle ønske kalesjen var delt i to slik at den største hadde kunne hatt sin selv når hardbagen er på, syns det er ballete med regntrekk over han når bagen også er på. Ellers veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå