Gå til innhold

Sove i samme seng....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 15 mnd som ikke har sovet så altfor mange hele netter....Jeg har i det siste tatt han inn til oss da han våknet om natta, for da sovner han fort igjen...(har ikke like god tolmodighet lenger..)

Jeg nevnte søvnprøblemene våre til helsesøster på 15 mnd kontroll, og hadde håper på noen gode råd. Men fikk da bare til svar at det ikke var skadelig/noe i veien med at han sov sammen med oss. Og at dette var noe han ville slutte med av seg selv etterhvert...hehe

Det er jo koslig en gang imellom, men vil jo ikke at han skal få til vane at han skal sove sammen med oss.

Flere som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEPP;JEPP,JEPP!!!

min gutt er 13 mnd,og har den siste mnd begynt å ta han inn til oss!

Er så herrlig å se at han bare faller tilbake i søvnen sin med en gang han treffer vår seng!

Noen kvelder så har jeg lagt han i vår seng når jeg legger han..og da sover han somregel natta igjennom!

Må innrømme det frister å bare ha han der..har jo stor nok seng, så jeg merker ikke noe til han om natta alikevel!

Vår har definitivt fått det som vane nå å komme inn til oss..det får heller bare være sånn til han blir irriterende å ha i sega!

Har null energi på natta til å begynne å avvenne han nå.. så det fårbli til ei gang energien plutselig er på topp:o)

jeg koser meg igrunnen nå.. tydelig at lillegutt også gjør det, derfor er det ekstra tiltak å prøve å få han til å holde seg i sin egen seng!

Skrevet

JADA!!!! Lillemor har alltid vært mye våken på nettene, og våkner fortsatt flere ganger 22 mnd gammel. Nå har jeg kastet alle prinsipper overbord for lengst og ta henne inn i dobbelsenga når hun våkner. Da sover vi begge mye bedre. Litt trangt nå storesøs også kommer, men det blir sjeldnere og sjeldnere, så d kan jeg leve med! Har slått meg til ro med at dette fungerer for oss, så får de andre si og gjøre hva de vil! Forhåpentligvis er hun ute av senga vår til konfirmasjonen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...