winneboo Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Ikke jeg som er gravid da, men dama til pappaen. Har egentlig litt blanda følelser om det. Er jo glad på deres vegne osv, men er jo redd for at det bare blir verre med samvær nå. Han gidder såvidt å ha henne, så tror ikke akkurat han gidder å bry seg mer når han får enda en unge å slite med. Han sa at han skulle skjerpe seg nå da men det har han sagt hundre ganger før. Vesla mi er ganske krevende for tida så er redd for at han ikke orker å ha noe med henne å gjøre mer, utifra hva jeg har hørt da... men men... får ta det som det kommer...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg gruer meg litt til jeg får den beskjeden om at gutten min skal bli storebror (hvis den kommer da). Hvordan forklare hvorfor babyen får bo med pappaen men ikke han.
Snuppa! Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Oi,nå fikk jeg sjokk.. Trodde du var gravid jeg,hehe... Skjønner tankene dine rundt det,tror jeg hadde tenkt det samme om det var tilfelle her. Men dere må vel bare se hvordan det går. Er han i et stabilt forhold med nydama da?
WP-TLogPeanut Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Hehehe, nå lurte du meg godt ;p Får håpe det går over all forventning da... er så utrolig trist for jenta di sin del hvis han ikke gidder følge opp når han får "ny" familie....
winneboo Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 De har vært sammen i 1,5 år så det er jo en stund, men etter hva jeg har hørt av hennes venner, så krangler de hele tiden, å det har vært slutt mange ganger. Men men håper det går bedre med de når vesla deres blir født. Hehe nei nei jeg er ikke gravid!! Blir minst 6-7 år neste gang. Skal gå skole og jobbe litt først.
ukjent Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Trodde nemlig gutten skulle bli storebror her(bf har ny dame og hun har nok lyst på barn med tiden), men jeg tok feil. Jeg har lest noen av innleggene dine ang bf og forstått det som at han ikke er til å stole på. Ikke bf her heller. Jeg tenker nesten at det kan være bra om han får seg familie et annet sted, slik at han mister interessen for sønnen sin. Høres sikkert grusomt ut, men sånn som situasjonen er, vil det nok være best(pga rus). Jeg tror sønnen min er better of uten faren sin. Nå er sønnen min bare 11 mnd og kjenner ikke faren sin. Jenta di er jo eldre og da er det annerledes. Etter hva du skriver om forholdet hans til dama, lover det ikke akkurat bra. Det er ingen grunn til at han ikke skal "svikte" det nye barnet sitt , sånt skjer som oftest ikke bare en gang.
winneboo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2007 Ja egentlig hadde det vært best om han bare hadde gitt bengen i ungen sin, men tror ikke han kommer til å gjøre det for familien hans presser han til å stille opp. Men problemet er at han stiller opp max 1-2 ganger i mnd å det er altfor lite å bare se dattera si 1-2 dager i mnd. Strengt tatt så trenger jeg ikke mer avlasting for foreldrene mine er snille å stiller opp når jeg trenger avlastingen, så det handler ikke om at jeg vil at han skal ha henne pga det, noe han sikkert tror. Skjønner egentlig ikke at dama hans tør å få unge med han når hun har vært vitne til hvor dårlig far han allerede er, å pga alt det dritet som har skjedd mellom de. Hadde jeg visst all dette om han før jeg ble gravid så hadde jeg nok tatt abort..men men angrer ikke på jenta mi nå da.
ukjent Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Hun tror sikkert det blir annerledes med henne o) Noen damer er helt blinde! Har tenkt på å advare dama til bf flere ganger, men da er det jo jeg som blir heksa. Tingene han gjør burde jo få varsellampene til å blinke rødt, men tydeligvis ikke i hennes tilfelle. Ja, ja:)
winneboo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2007 Off ja barnefar her har jo fødd henne opp med at jeg prøver å ødelegge for de å at jeg vil ha han tilbake osv. Å det er jo bare bullshit. Så han har gjort alt for at hun skal hate meg, enda jeg aldri har gjort noe som helst mot henne. Egentlig er det barnefar som har drevet å sendt mld til meg om at han vil prøve igjen osv, å at han bare bodde med henne fordi han ikke hadde råd til å bo alene osv. Men har alltid avvist han blankt, men hun tror jo seff at det er jeg som har satt i gang alt.. jaja.. Desverre så behandler han henne akkurat som jeg ble behandlet så jeg misunner henne ikke akkurat, så de må gjerne være sammen for min del. Har en ny kjæreste nå å det er jo som å være i himmelen i forhold til pappaen. Jeg får faktisk RESPEKT..hehe.. så syntes synd på hun berta egentlig. Alle vennene hennes vil at hun skal komme seg bort fra han, derfor har han bannlyst henne fra de å sånn.. Nei hun er vel like ung og dum som jeg var en gang i tiden.....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Kan jo hende han forandrer seg... Min mann er helt annerledes nå når han er gift med meg, og har fått barn med meg. ( Det bemerker både familien hans, og vennene hans). Vi har vært gift i flere år... Han sier selv at nå har han det bra,- at han endelig har funnet den rette, og lykken.Og at han er blitt eldre og mer moden. Dette får ham til å ville gi mer av seg selv. Dette har også medført at han nå tar seg bedre av barnet han har fra et tidligere forhold... Så det er jo håp:-)
winneboo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2007 Håper jo for hennes del at han gjør det. Men nå har de vært sammen i 1,5 år å det har ikke skjedd mye positivt på de mnd de har vært sammen. Fyren har ADHD å vet ikke hva respekt eller medfølelse er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå