Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 på en uke har målet mitt sprengt kurven..er en uke over i dag..va kan være grunnen til det? lå helt gjennomsnitttlig, og nå ligger jeg langt over det grønne feltet..noen som vel? kan vel ikke være babyen som har lagt sååå mye på seg vel??? litt nervøs for å få en kjempe baby..
minime<3 in belly Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ligget over symfyse gjennomsnittet hele tiden. er i uke 33 nå og jeg fikk beskjed av JM her om dagen at babyen min er liten..... Så det symfysemålet er total vekst.... Altså, vann og alt.... Så ikke bekymre deg... Men om du tror du venter en stor baby, kan du jo ringe jordmor og høre....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 dytter... det jeg lurer på er den plutselige veksten..hva kommer den av?
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 jeg ligger over normalen og legen gav meg beskjed på mandag om at jeg venter en stooor baby. Jeg hadde håpet at jeg kunne påstå at det symfysemålet tok hensyn til andre ting også enn bare barnet, for det gjør det jo.. men nå kjente legen på magen da og sa jeg hadde en baby som var over normalen. Og ifølge symfysemålet mitt så er jeg nå i uke 37, over normalen for uke 40 Men svigerinnen min var jo stor også men hun fikk en liten baby.. så varierer nok veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå