Sommerfuglmage Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg venter tvillinger og er 20 1/2 uke på vei sånn circa. Jeg er 100 % sykemeldt og likevel har jeg dager hvor jeg er dønn sliten fra jeg står opp til jeg legger meg. På alle kontroller sier de at blodtrykk og blodprosent er flotte. Er det flere enn meg som kjenner det slik? Dette er ikke likt meg, men jeg husker jeg hadde det slik i en mildere form med datteren min også. Noen som har gode tips? I dag har jeg bare såvidt klart å holde meg våken! Jeg skjønner ikke hvor dette skal ende. Savner overskuddet mitt! Ikke klarer jeg å holde meg i form heller på slike dager. Tusler bare rundt i en døs. Må nesten le litt. Heldigvis er alle veldig snille mot meg. Føler meg litt alene om å ha det slik, synes alle er så flinke og oppegående. Ikke har jeg smerter verdt å snakke om heller, og godt er det:)
minibolla Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 jeg er sånn selv,klarer nesten ikke stå oppreist:) men siden vi er ganske likt på ukene så er det kanskje noen som har det sånn rundt uke 20 ? det er jo de kraftigste vekstperiode til babyen/e...vi får håpe vi føler oss bedre snart...prøve og få frisk luft og drikke nok vann:) jeg kunne svært gjerne tenkt meg og trene men jeg er helt i koma hoho!
:)Elvira i magen :) Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Godt vi er flere:) Suser rundt som i svime.Alltid trøtt..... Er 19 + 2 og venter bare på at dette skal gå over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå