sept. Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Tenker på f. eks hvor tidlig man kjenner spark, hvor kraftig osv...
Magda73 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ja, da kan det ta litt lengr tid før du kjenner spark, men det kommer etterhvert...
Ranveig R Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Var på UL i dag, og fekk akkurat den beskjeden - at morkaka ligg på framsida, altså mellom babyen og magen. Ho som utførte undersøkelsen gjekk automatisk ut ifrå at eg ikkje hadde kjent noko særleg frå babyen og det hadde ho aldeles rett i. Ein vil kjenne spark noko seinare når morkaka ligg på framsida, men når ein først kjenner dei så vil dei vere tydelege og fine, som for alle andre. Eg spurde om det var noko "gale" med at morkaka var på den sida, og fekk til svar at det einaste som var forskjellen med det og med å ha morkaka på baksida, er at ein kjenner spark litt seinare. Og så må det stå i papirene, i tilfelle ein må ta keisersnitt. Det er nemlig kjekt for legen å vite om det er morkake eller baby som dukkar opp først når ein opnar opp magen... )
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 hei,jeg har morkaken på fremsiden,men har kjent liv fra uke 13(nå uke 22) men ikke hver dag før i uke 17. men er femte gangs å da=)
Focusina Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde morkaken på framsiden sist. Kjente nok mindre liv enn andre. Barnet lå i tillegg med ryggen ut i store deler av svangerskapet. Kjente så lite at jeg var til ekstrakontroller på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå