Gå til innhold

Underleppa skjelver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nå to mnd og jeg ser dette noen ganger i løpet av dagen. Husker hun gjorde det på sykehuset også og da ba de oss om å følge med litt for det kunne vær noe med blodsukkeret (??)...

Men tror det var i forbindelse med at hendene ristet også (husker ikke helt...)

Noen som vet?

(Tror ikke hun fryser...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmøren har også dette inni mellom og han er 8,5 mnd nå. Men har aldri tenkt over at det kan være noen grunn til det............. Hmmm, mor sjø. Spennende å se om andre har noen teorier.

Skrevet

lillemor gjør også dette ofte... Trodde ikke det kunne være noe farlig, hendene hennes rister ikke.

Skrevet

Småen gjør også dette. Lurer på om det har noe med sugerefleksen å gjøre, fordi han begynner ofte å suke voldsomt etter skjelvingen.. Bare en teori jeg har da, aner ikke om det er det det er;)

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker kaa82. Her kan hun dubbe av med puppen i munnen, så begynner undeleppen å skjelve og da suger hun igjen. Hun er 18 dager.

Skrevet

Det du beskriver frulykkelig gjør min jente også -stort sett på slutten av måltid når hun suger bare for å kose seg. Men er det sånn skjelving HI mener - altså skjelving i forbindelse med amming?

Skrevet

Nei, ikke i forbindelse med amming jeg mener.... Men skjønner hva dere mener med det. Det gjør min også med smokken. Nå la jeg merke til det når jeg skiftet bleie....

Skrevet

Her skjelver hun både med puppen, og noen ganger når vi skifter bleie og etter at hun har badet. Mannen her hadde vist spurt om dette på sykehuset når hun ble skiftet på, da sa de at det var fordi det ble tempratur forskjell. Så det er sikkert det som er grunnen de gangene etter bading.

Skrevet

Ja, det er nok det :-) Er jo ikke så mye som skal til på disse små! Takk for svar :-)

Skrevet

Min datter skjelver med leppa når hun er kald.

Skrevet

Småen her skalv på leppa/"grøsset" når han tisset da han var baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...