Gå til innhold

fler som har rar katt? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

katta mi har forandret seg sånn da siste dagene! Hu har ALDRI vært sånn før. Nå er hu helt avhengig av meg. Hu ligger og passer på meg, MAX 1 meter unna der jeg sitter\ligger. Hvis ytterdøra står åpen og jeg er inne alene, så kommer hu inn, går en runde og om hu ikke ser meg da så HYLER hu! Hvis jeg svarer hu så kommer hu løpende inn til meg for og se at jeg er der.

HAr hatt mye mensmurringer og rare opplevelser de siste dagene (les innlegg fra i går), og noen mener at katta oppfatter hva som er i ferd med og skje.. Men men..

Nå ligger hu 1\2 meter unna pc`n og sover..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kankje du gir katta mindre oppmerksomhet nå enn til vanlig... katten min reagerer likedan, men det er fordi jeg ikke orker å kose så mye med den eller leke så mye med en nå som jeg er veldig fødeklar...

Skrevet

Jeg tror at de kan merke at ting er på gang. Jeg var litt trist for en liten stund siden, og da fulgte hunden vår etter meg hele tiden. Om jeg så skulle på do så lå hun og ventet på meg utenfor til jeg var ferdig. Rare greier!!:)

Skrevet

Nei, hu får masse oppmerksomhet. Men hu hater å bli klappet og kost med hele tiden. Hvis man begynner med det går hu bare unna. Hvis hu får ligge i fred, så koser hun seg. Aldri vært noe særlig glad i å ligge på fanget o.l.

Skrevet

Merket forskjell på mine to i 2. trimester. De følger etter overalt, sitter å venter på meg når jeg er på do eller i dusjen, og ligger i senga hver natt. De skjønner nok at det er noe på gang (har hørt tidligere at katter kunne høre i ultralyd). Og i deres øyne så er det jo de som eier oss, så de vil nok bare passe ekstra godt på oss.

Skal ihvertfall passe på å gi de like mye oppmerksomhet når den lille kommer, så de ikke føler seg glemt.

Skrevet

Jepp... Det er ganske viktig. Og noe jeg kommer til å være oppmerksom på iallfall. Hu får mye oppmerksomhet (når hu vil) av oss nå, men må ikke glemme det når vi kommer hjem fra sykehuset.. Da har de lett for å stikke av..

Ja, jeg har også hørt noe om de UL greiene.

Skrevet

Jaaaa, katten min er akkurat sånn som du beskriver. Passer på meg hele tiden. Må liksom innom å se til meg med jevne mellomrom og veldig mammadalt for tiden. Vi har 5 katter da, og det er ikke alle som er sånn. Misse har også blitt litt mer mammadalt, Tussi og Simba er som før, og Tasse liker meg mindre enn før. Merkelige greier!! Er veldig spent på hvordan det går når beibien kommer. Tre av de er ikke noe glade i unger, men håper det går seg til når den vokser opp sammen med de. Skal i hvertfall passe på at de får masse oppmerksomhet likevel. Håper bare ikke at barnet er allergisk. Da har jeg et stort problem,

Skrevet

Sånn har mi vært siden jeg ble gravid ;)

Merker vel forandringer =)

Skrevet

Katta har alltid vært rar, men ikke sånn!

Hu har blitt skikkelig vaktbikkje. Vet når jeg skal legge meg og sitter i trappa og venter... Snodige greier.

Skrevet

Godt vi er flere som har rare katter! Misty vil ligge på magen min hele tiden(noe som ikke er det minste godt når kynnerne herjer som værst) og Amra blir helt rar hvis han ikke vet hvor jeg er til en hver tid. Hvis jeg feks ikke er oppe å tisser med jevne mellomrom om natta. Da står han å miauer uttafor soverommet og lurer på hvor jeg blir av. Han fikk bli utekatt gjen for en mnd siden, og en av de første dagene da slapp jeg han ut, lot verandadøra stå åpen og gik å la meg på soverommet fordi jeg var så sliten. Da tok det 10 min før han sto i gangen å hylte på mamma :) Skulle ikke ha noe av at han ikke visste hvor jeg var. Når jeg hadde vært oppe å hilst på han, og snakket med han roet han seg, men kom å kontrollerte hvert kvarter at alt var som d skulle. Han er bare verdens beste puz

Skrevet

Hehe, de er så søte disse dyrene våre:) Min katt har alltid vært "mammadalt" men nå er det helt ekstremt, hun sover oppå meg om natten og passer godt på meg når det bare er meg og hun hjemme:) Og hun er ekstra kosete, så det har blitt masse kos nå mens jeg har vært hjemme med hjemmeeksamen..Litt irriterende å måtte løfte på halen og føttene hennes for å se hva som står i boka, men veldig koselig med selskap;-)

Skrevet

Kjenner igjen det der ja!

Katta vår var kvinne-hater, og aksepterte meg kun som en kilde til mat og lek. Da jeg ble gravid forandret alt seg. Plutselig fikk jeg klappe henne og gi henne kos, og hun viste glede over å se meg. Nå passer hun på meg om natta, og dersom jeg blir dårlig på noen måte vekker hun samboeren min. Rar katt!!

Skrevet

hmm.. ikke pga at eg er gravid... (trur eg)

men katten vår klare ikke å gå i trappa aleine.. Vi må liksom bli med... el se på ho...

+ at ho ete bere rett ned.. spiser ikke maten som ligger langskanten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...