Noah's mamma med spire Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 hei kan noen hjelpe meg litt...... er første gangs fødene og lurer på om jeg nettopp kjente liv for første gang... er i 17 uke nå. har hørt mange snakke om sommerfugl vinger og luft bobler, men jeg kjente noe som jeg ikke kan forklare som noe annet enn pulsering, noe som strøk meg på innsiden av livmora kjentes det ut som... vet jo ike hva jeg skal kjenne etter, men har aldri kjent den følelsen før.....
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Er ikke usansynlig at det er spark du kjenner =) jeg er andre gangsfødene og kjente "bobling" helt fra uke 15. Kjente tydlige spark fra uke 19 =) Men alle kjenner dette forskjellig..
Lily* Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Er 2gangs og kjente det for første gang på søndag...er nå uke 15. Helt som små bobler eller en liten fiske hale...(med tiltakende styrke-ved 9mnd er det som en liten traktor)
♥lurelure♥ Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hei! Er også førstegangs:) Kjente det første gang uke 17 (men var veeeldig usikker). Så igjen en uke etter på, og nå er det hver dag:) Deilig følelse:) Jeg kjenner mest om kvelden, etter da jeg legger meg på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb. Har bena helt strake og den ene armen over hodet, da kjenner jeg det best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå