Gå til innhold

så mange søte mars-babyer på facebook!!!!! :)


m@rie82

Anbefalte innlegg

gøy å se babyer som er på alder med snuppa. så søte de er!! vi er jammen heldige som har fått så utroooolig søte barn! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg finner ikke mars klubben på facebook.. finner bare februar.. hva skal jeg søke på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg søkte på marsklubben bim og dib eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig de er...

 

Men arg... jeg har jo nevnt før at jeg ikke får skrive eller legge inn bilder,pga.

 

-må ha norway network for å være der inne, jeg byttet til norway,og gikk inn.. så gikk jeg ut til å ikke ha nettverk, gikk inn igjen og ut, (kunne jeg bare bestemt meg) da jeg skulle bytte til norway network,fikk jeg beskjed om at jeg kan bare gjøre det 2 ganger og må vente i 60 dager,før jeg kan gjøre det igjen, så nå har jeg altså none network, klarer å komme meg inn på siden pga at jeg finner linken inne på mini-feed på profilen min,men når jeg kommer inn så er der det pleier å stå add photos, eller write something tatt bort, JEG VIL OG VÆRE MED....:( er det noen som vet åssen jeg kan komme inn uten norway network, vet jeg har spurt før om dette altså:) hvis ikke så komer jeg om litt mindre en 60 dager:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

har laget en gruppe for de som var på fødeloftet på sus.http://www.facebook.com/group.php?gid=2369218283

 

hadde vært gøy om dere joinet gruppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...