Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er på besøk fra bli gravid. Skulle egentlig vært her enda,men slik gikk d ikke. D er tre uker siden jeg mistet,hadde utskraping da. Var 14 uker men englebarnet mitt hadde vært død siden uke ni. Savner å gå gravid og d lille livet jeg hadde. Fikk beskjed at jeg skulle ha en mens før prøving,men d har vi ikke orket å vente m. Lurer på om d er flere her inne som har blitt gravide uten pause? Jeg tror kroppen ordner opp selv,og at man må gjøre d som man føler er best. Lykke til m bebisene deres. Skulle ønske jeg var her hos dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Uff, det var trist å lese..... Det er så vondt å kjenne på den følelsen at når man ikke har opplevd det så prøver man å la være å gjøre det.

 

Håper spiren sitter hos deg snart!!!

 

Jeg tok en ul da jeg var 8+3, da fikk vi se babyen og måle hjertefrekvensen. Kanskje du ønsker det neste gang, så du bekymrer deg litt mindre når du er i gang igjen:) Hvis alt ser bra ut under den ulen så sa han til oss at det var betraktelig mindre sjanse for at det skulle gå galt. Men så er det jo vondt hvis ikke alt ser bra ut da... Men noen ganger er det best å bare vite.....

 

Uansett, lykke lykke til fra meg:)

 

Stooooor klem!!!

Skrevet

hei.. det var veldig trist å høre at babyen din døde... vi har vært på kontroll å¨riksen,grunnet avvik på fosteret.. der fikk vi beskjed om at hvi vi valgte abort.så trengtevi ikke vente med å prøve.det er det du som bestemmer.du kjenner kroppen din best,og veit når den er klar på nytt. lykke til......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...