77modell Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Tok registrering i 40min alt vel der. Inn til legen å snakka å tok UL. Jenta er no (4uker før termin) 3300g. Estimert til +19%, var +14% sist. Vi ble enig om ny time om 14 dager, skal da ha med bag og mann:) Om der er helt fullt må vi vente seff. Hærli!!!!!!! Det blir kanskje bebi 7juni da på oss!!!! Jeg fikk også beskjed om å reise heim å ha masse sex:) Ja det frister sa jeg, hehe sa legedama, jeg har vært gravid selv å vet hva du mener.
minime<3 in belly Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 He he.... Ja masse sex er nok ikke det mest fristende.... he he... 7 juni er jo IKKE lenge til... Skal du ta keisersnitt siden du har dato på fødselen? Lykke til!
77modell Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 nei blir ikke KS. Skal inn på føden til klokka e 0900, med den berømte bagen Om der e fullt må vi vente da. Ho sa det at om jeg ikke var moden måtte jeg få modningstbl. å da kunne det gå litt lenger, men er jo greit det bare det skjer noe. Ser litt mer slutten når jeg skal inn om 14 dager:)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Oj! Det er jo ikkje lenge til 7. juni Og det er jo ein fin dato då 07.06.07 *hehe* Lykke til! Håper det går rette vegen!!
77modell Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Ja håper jeg åsså! Legen sa at jeg gjerne måtte komme innom å fø før 7.6. Litt rart egentli da, 4 uker før tiden, men jenta er jo 3300g da, å det kaller jeg ikke akkurat prematurt........... Pappaen er bursdag 10.6 så håper det ikke drøyer til da, kan jo vær greit med sin egen dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå