Gå til innhold

tilpassing av brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var og tilpasset brudekjolen min 13.04, burde ikke den være ferdig nå? det var bare småting som måtte gjøres, som at den måtte syes opp 2 cm.

det er fremdeles 3 uker til jeg skal gifte meg, så det har ikke sånn hast. hvor lang tid tok det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal tilpasse min på onsdag, har time tidlig, så får jeg kjolen med meg hjem samme dag på ettermiddagen.

Skal sy den litt opp, og litt inn.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at hun trengte ca 2 uker på seg . Skal levere min 7 juni og bryllupet er 30 juni.

Skrevet

Jeg ventet den timen det tok, og fikk så kjolen med meg hjem igjen

Skrevet

Kanskje greit å høre hvordan det ligger ann? Jeg leverte min i går å får hente den igjen midten av juni eller før:D

Skrevet

Tar nok ikke så lang tid å fikse din kjole, men de har sikkert mange kjoler de bare skal fikse litt på. Uansett er det lurt å sjekke opp sånn at de ikke har glemt deg... det kjenner nemlig jeg noen som opplevde :(

Skrevet

Jeg var nede og tok mål i går.. Bare småtteri som skal gjøres, og jeg kunne hente kjolen i dag om jeg ville.. Men jeg lar den henge der til to dager før bryllupet siden jeg ikke har noe sted og oppbevare den her hjemme.. Vil ikke la den henge i stua i 1 mnd lissom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...