Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 jeg var og tilpasset brudekjolen min 13.04, burde ikke den være ferdig nå? det var bare småting som måtte gjøres, som at den måtte syes opp 2 cm. det er fremdeles 3 uker til jeg skal gifte meg, så det har ikke sånn hast. hvor lang tid tok det for dere?
Temmelig hemmelig Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg skal tilpasse min på onsdag, har time tidlig, så får jeg kjolen med meg hjem samme dag på ettermiddagen. Skal sy den litt opp, og litt inn.
sussa4 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg fikk beskjed om at hun trengte ca 2 uker på seg . Skal levere min 7 juni og bryllupet er 30 juni.
Labbetøs Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg ventet den timen det tok, og fikk så kjolen med meg hjem igjen
Lucky76 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Kanskje greit å høre hvordan det ligger ann? Jeg leverte min i går å får hente den igjen midten av juni eller før:D
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Tar nok ikke så lang tid å fikse din kjole, men de har sikkert mange kjoler de bare skal fikse litt på. Uansett er det lurt å sjekke opp sånn at de ikke har glemt deg... det kjenner nemlig jeg noen som opplevde
jente,jente, ? Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Jeg var nede og tok mål i går.. Bare småtteri som skal gjøres, og jeg kunne hente kjolen i dag om jeg ville.. Men jeg lar den henge der til to dager før bryllupet siden jeg ikke har noe sted og oppbevare den her hjemme.. Vil ikke la den henge i stua i 1 mnd lissom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå