Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vært en skikkelig tung dag.. alt er ubehagelig.. å sitte,ligge, bøye seg ned... begynner å bli skikkelig utolmodig!!! Vil ha gullet mitt ut nå!!! Menmen, tre uker til termin og kanskje litt overtid siden jeg er førstegangs?? Må nok bare smøre meg med tolmodighet... men kjenner at alt som har med fødselsangst etc er helt borte. Hehe, sikkert derfor det skal bli så tungt på slutten?? at vi ikke vil noe annet enn å ha bebisen ut?

jj,, hvordan har dere andre det nå på slutten?? er dere like "lett på foten" som meg ?? hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå, jeg har enda to uker lenger enn deg til termin, og føler det på samme måten..

TUUUNG nå..

hehe. ikke mye fødselsangst her i gården heller. jeg GLEDER MEG til å få kroppen min tilbake!!

:)

fine naturen som er innrettet sånn, egentlig. hehe. at de tblir så tungt på slutten at vi slutter å bekymre oss og heller gleder oss til det som må komme!

Skrevet

det er så tungt, orker ingenting jeg.puster og peser hele tiden...den nattraglern som flyr å tisser hele natta.blir så lei at det sosiale er på listen over ting jeg burde gjøre.....

gråter for alt, hver dag gråtr jeg for noe..

jeg trodde jeg kom til å være mye sprekere når jeg ble gravid men nei da. så ja det er tungt..

Skrevet

Huff ja jeg føler med deg :(

De siste ukene har vært et mareritt. Har 3 1/2 uke igjen til termin, og sist fødte jeg 3 uker før så jeg HÅÅÅÅPER virkelig jeg får gullet 3 uker før denne gangen også...

Jeg orker ingenting, orker ikke stå mer enn 10 min av gangen, har vondt i ryggen og magen og ribbena, uggen og dårlig matlyst, lei av å fly på do hele tiden og lei av søvnløse netter :( Alt er i grunn pes og mas. Hvis jeg går over kommer jeg til å bli GAL!

Det er godt jeg har verdens snilleste mann som varter meg opp og gjør alt her. Savner energien min, kroppen min og savner å ha kommende storebror på fanget på vanlig måte som før!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...