prøvekluten+3små Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 jeg har enda ikke turt å farge håret i graviditeten,så,før etterveksten gror meg ned til ørene,tenkte jeg jeg skulle høre her om noen veit om man kan fortsatt gjøre det med hjemmefarge,evt hvorfor ikke? har hørt man kan gjøre det til frisør,men gidder jo ikke betale i dyradomma for det om jeg selv kan gjøre det helt gratis;o)
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Det er helt trygt å farge håret selv. Jeg er fargoman og farger når det trengs. Gjorde det under første svangerskap også. Fargene idag er veldig trygge.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jepp, farg så mye du vil hjemme. Eneste som kan være lurt, som de fleste gjør automatisk uansett om de er gravide eller ei, er å kansje lufte litt bare, pga den sterke lukten og de kjemikaliene;) Så er jo faren der for at ikke resultatet blir heelt det du hadde forventet har jeg hørt...Men hakke vært noe forskjell hos meg enda hvertfal:) Så kan du jo bruke den som er amoniakk fri, eller hvordan det skrives:p
EierIkkeFantasi Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 mor til en snart 2...hvilken hårfarge brukte du sist svangerskap,,blir det stor forskjell fra ellers i fargen pga hormonene?
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bruker kun lys brun og mellom bru, så har ikke merket noen fargeforandringer. Vet det kan oppstå fargforandringer om man bleker håret eller bruker lyse nyanser. Bruker L'Oreal for det meste.
EierIkkeFantasi Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 ok takk for svar =) samme farge som jeg bruker
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Jeg farger det lyst, å har fortsatt fått det samme gode resultat som alltid, så det kommer sikkert ann på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå