Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 var nettopp på middag hos bestemoren til datteren min, og da spurte hun om jeg ikke ville skifte mening om og gå fra barne faren og da sa jeg nei, så begynne hun og skjelle meg ut foran datteren min om at jeg måtte bli voksen og datteren min ikke kom til og trives der hvor jeg kanskje skal flytte (dette er en blokk med 7 andre unger boende) og at jeg ødela familien hans, og jeg hadde mangler og feil i forholdet selv, så sa jeg at jeg ikke var lykkelig i forholdet med han og da sa hun at det var ikke han heller men vi måtte få det til og fungere. herregud, jævla kvinnfolk,,, greit at hun syns dette er dumt, men at hun står og skjeller meg ut foran datteren min godtar jeg ikke. setter hvertfall ikke mine bein i deres hus mer.. dritt kjærring,,,,,
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hun har da ikke noe med forholdet eller ikke forholdet deres å gjøre. Nei du trenger ikke dra dit igjen. Vil hun treffe barnebarnet kan hun gjøre det når faren har henne.
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 ja har lyst til og slå meg vrang, men datteren min er vant til og se dem nesten hver dag.... så vil ikke ødelegge for hun, men kommer til og la dem ha henne kun når hun nevner at hun vil til dem.... sa tidligere at de kunne få ha henne ett par ganger i uken på middag, men har ikke lyst til det nå.... har ingen plikt jeg til og la dem treffe barnebarnet sitt. men datteren min har rett til og treffe dem...
EnJente_m_EnJente Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Herregud, hun bør sette pris på at du fortsatt har et forhold til de og prøver så godt du kan for at datteren din skal ha det også...nei drit i de ! Makan...hun har 0 med ditt forhold å gjøre ! Stå på !
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Ja, hun er ei drittkjærring!! bare husk at denne drittkjærringa sannsynligvis er i en sorgprosess, og da handler man ikke alltid rasjonelt. Dersom hun har vært OK før, så er hun nok fortsatt det innerst inne... Men hun er redd for å miste kontakten med jenta, hun er lei seg på sin sønns (og sikkert dine) vegne osv. Så fortsett kontakten, og dersom det vedvarer at hun kjefter på deg, så si at da må du gå. Ikke lett, brudd er aldri det! Min svigerfar hater enda sin exsvigerdatter fordi hun gikk. Men nå er jo han av den langsinte typen også... Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå