Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte meg en ringslynge på babyproffsen for en god stund siden. Men jeg har igrunn ikke hørt noe om merket. Spiller det noen rolle? Den kostet 799,- så utifra prisen burde den egentlig skifte bleier faktisk. Den er fra Looma og heter Ringo. Har liksom bare hørt dere ekspertene her nevne noe maya slynge eller sånn... Tror dere denne Looma slyngen min er bra nok??
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2007 Noen med erfaring med produkter fra Looma?
Lille Kamille Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei, Har ingen erfaring med denne slynga selv, men har hørt om flere som har den som sin favoritt. Jeg synes du skal prøve den og se om den passer deg, og ikke henge deg opp i hvilke merker som er mest "inn". Det viktigste er å finne noe man trives med. Selv er jeg veldig glad i å bære i sjal, og har akkurat kjøpt meg et EllaRo sjal til minsten ankommer. Lykke til (hvis du ikke vet det allerede er det mye info å hente om bæring på tettinnti.com)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå