Snart mamma til 4 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg synes navn som ikke er så mye brukt er fint. Så vi kalte datteren vår Leah Emilie. Og etter d så er d flere som har kalt barne sine d=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hm... Hvis jeg skulle si det vakreste navnet, tror jeg det må være Elisabeth. Isabell har også vakker klang. Men jeg vil likevel ikke kalle barna mine for disse navnene, for de er likevel litt for tunge i bruk. Miriam kunne jeg gjerne ha valgt, men det er opptatt i familien. Navnet vi har valgt på jenta vår, er Ida. Det synes jeg også har vakker klang, men er likevel lett og anvendelig... ;-) Når det gjelder guttenavn, synes jeg Kristian er verdens fineste navn.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 E syns nå selvfølgelig Odin og Tiril Malene er de fineste navna,om e får en gutt til skal han hete William Xander.(uttales Sandèr)
mammatilmineskatter Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Mine skatter heter Trym Adrian og Brage Kristoffer....fineste navne synes jeg Hvis vi noen gang får ei lita jente synes jeg Monja eller Sunniva er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå