Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Noen som vet om butikker i Oslo området (har bil så kan reise litt) hvor de selger gode amme BH er i store størrelser? Vil ikke kjøpe på nett, må prøve Jeg bruker i dag BH str 80F og må vel beregne litt ekstra .. Uæææææ
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg bruker normalt 80E og har kjøpt amme-bh i 80G på Babyshop! Den er stødig og god, men dyr. Erfaringen fra sist jeg fødte er at jeg går opp 2 str. fra normalen den første tiden i amme-perioden, og G-cup'en passer akkurat nå så jeg tror det stemmer ganske bra. Er i uke 33.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Glemte å si at jeg så de hadde i alle fall opp til H-cup på babyshop, mulig større også.
laffe*høygravid* Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har lett og lett og lett.... og snublet over en amme-BH på Lindex fra Triumph her en dag. Den passet, så den måtte jeg ha. Tror det var i størrelse 90E. Så det er mulig! Eller så har jeg også sett at de selger noen på babyshop, så tenkte jeg skulle prøve der og... Lykke til - er noe hærk!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Dere som svarer Lindex Cubus H&M - har dere funnet amme-BH i F-cup eller større i disse butikkene? Det har ikke jeg nemlig. Der hvor jeg har sett stopper utvalget på E-cup. Eller er det noen av disse butikkene som har større?????
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Ja, jeg har en i F-cup, 75F, som er kjøpt på Cubus (Triumph serien, tror den heter "mamabel" eller noe sånt), de ligger i noen esker. De stopper på F da, men til gjengjeld har de dem helt ned i 70F og det er ikke ofte en får tak i på vanlige butikker!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 H&M er bare å gi opp.. de har ikke større str enn 80C.. Cubuc har jeg ikke sett så mye, men kjøpte meg en amme bh på Lindex som var str 90E. Det er det største jeg har finni.. Er noe skikkelig slit å finne så stor bh... Ingen som har, og hvis man endelig finner de, koster de skjorta... Huff, gir snart opp jeg.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå