Gå til innhold

Å så gøyt fått dato =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dato 10 dager før termin så gøyt :) no e det bare 57 daget til mitt leiser snitt =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så gøy jeg skal ha ks den 5 juni...gleder meg

lykke til da...

Skrevet

jeg skulle ikke være anonym hehe

Skrevet

hehe .. takk takk .. =o)

Skal ha 18 juli jeg da . gruer/gleder meg ..

lykke til til deg også, nermer seg for deg nå da =o) hvor skal du ha ks da ??

Skrevet

å,heldige du,har time til ks bare 3 dager før jeg! er redd fødselen skal starte å det blir haste ks istedet for planlagt ks. babyen sitter i sete,så har ikke lyst å føde.

Skrevet

skulle heller ikke være anonym,hehe!

Skrevet

hehe lett og komme borti anonymknappen ja hehe =o) 3 dager før meg ja . hehe d vakke lenge babyen min lå i sete men har snudd seg nå. ja skjønner deg godt er litt nervøs for at han skal komme før jeg også vil ikke ha haste snitt men vil heller ikke føde så får bare krysse fingrene for at han holder seg der inne til 18 juli hehe .. =o)

Skrevet

Hei -jeg har ogsaa faatt dato i dag - 16.juli - to dager foer deg - og bare 4 dager foer termin (og min foerste kom 3 dager foer termin...) men men faar gjoere hva jeg kan for aa holde henne der inne til da. Legen min er borte i uken foer, saa derfor blir det saa naerme. Vel vel, om ikke saa faar jeg vel haste-ks igjen - eller uplanlagt ks igjen er vel mer riktig (haster jo ikke - babyen kommer jo ikke ut uansett hos meg :-) Legen sa at om foedselen begynner foer, saa tar de bare ks da. Det er jo greit nok.

Begynner aa naerme seg naa!!! Gleder meg! :-)

Skrevet

4 dager før termin ja, får håpe hun holder seg inne da =O) hvist gutten bestemmer seg for og komme før får jeg "haste " snitt .. så det er jo bra på en måte, men slipper jo uansett og føde normalt..

hvor skal du ta ks da ??

Skrevet

jeg ønsker ks pga ekkle episoder rundt meg så jeg hadde rett og slett angst for å føde normalt...lykke til da

Skrevet

Skal ha ks i USA jeg da - langt borte.

Tror ofte ikke det er saa mye forskjell paa planlagt ks og om man maa ta ks etter foedselen har startet. De har jo litt tid paa seg som regel til aa ta ks og det er jo ikke saann riktig haste snitt hvor de bare skjaerer for aa faa babyen ut fortest mulig. Det gaar nok greit uansett. Mitt haste-snitt virker veldig likt de som hadde planlangt ks (utenom at jeg ikke visste det fra foer) - og det var 12 timer etter fodselen startet.

Syns 4 dager er lite ja, og er litt bekymret for at "hun" vil ut naar legen min er borte. Mannen min sa til legen at vi kunne jo bare bli med ham paa ferie - men han sa at det er nok ikke oenskelig og ha ks paa en hytte ved en isbre i Montana heller....... :-) Maa vel si meg enig i det...

Men vi faar krysse fingerene for at de holder seg der inne til dato!! xxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...