Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 alle planene mine for høsten gikk rett vest i dag!! hjelpes meg hva skal vi gjøre nå. kommer ikke inn på det studiet jeg vil og har ingen jobb.. bel har en jobb jeg kan gå tilbake til men hater den! så da må jeg søke, men får jo ikke gått på jobb intervju før snuppa er i bhg til høsten..hmm.. detta skulle ikke bli lett! må vel kanskje vurdere en annen retning..litt lei av alle motbakkene nå ja! crap!
EnJente_m_EnJente Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Huff føler med deg, ikke noe gøy med oppoverbakker hele tiden ! Du får bare huske at du iallefall HAR en jobb i bakhånden selv om du ikke liker den. Også får du prøve å søke på jobber, kanskje du har noen som kunne passet barnet om du fikk intervju ? Håper iallefall at det ordner seg for deg !!! Kos fra meg
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 takk!! sett litt på av og det er egentlig ingen av de jobben jeg er kvalifisert til jeg vil ha og de jeg vil ha trenger jeg utdannelsen min.. så nå får jeg skifte fokus og håpe at jeg kommer inn på fulltidsstudiet... kos tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå