Murmel72 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Håper det er noen her inne som har barn i barnehage hvor de må ha vogna der for å sove i. Var på besøk hos barnehagen der hvor snuppa skal begynne, og de sa at barna sover i vogna. Har dere en egen barnehagevogn, eller lar dere hovedvogna stå i bhg hele uka og tar den hjem i helgene?
nickoline og supermann Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 jeg har en annen stående i barnehagen.... med alt i!
MintCondition Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Vi har egen barnehagevogn, med ekstra lammeskinn og et ullteppe i. I vinter har vi hatt voksien i, og tatt den med hjem i helgene og de dagene Guro ikke skulle i bhg dagen etter. Kjøpte en Carena et-eller-annet brukt av ei venninne, til 400,-. Veldig deilig å slippe å drasse vogn frem og tilbake!
mammmamia ** Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har en brukt vogn fra finn.no som vi skal ha til barnehagen. Vi kjøpte en ny, dyr vogn til lillesnuppa, som jeg ikke vil at skal stå i barnehagen og bli skitten og rusten (ikke alle bhg som tar inn vognene eller behandler dem bra)..!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Hei, søsteren min kjøpte en ekstra vogn på loppemarked eller noe sånt for å ha i barnehagen...
-Petrine- Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Vi bor så nært barnehagen (3 min å gå) så vi leverer vogna på mandag og henter den på fredag. De behandler vognene veldig pent i barnehagen, de står inne når de ikke er i bruk. Hjemme har vi en sportsvogn som vi bruker til småturer.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har kombivogna bare stående i barnehagen hele tiden. Syns den er så stor og tung at jeg bruker den ikke uansett. Så har kjøpt en lettere og nettere sportsvogn som vi bruker ellers.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Har en Teutonia y2k stående i bhg. også bruker vi Quinny freestylen hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå