oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe annet enn singleter og t-skjorter til den voksende magen min? finner ikke gensere. spurte etter i vanlige butikker også, men de sier at det får de nok ikke inn før til høsten. hater når det er sommer på kalenderen...
Spekkhogger Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 mammashop i jon smørs gate, under smørsbroen har noen genserer, i alle fall sist jeg var der, litt før 17.mai, ikke så ille på pris heller der
sagoline Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Fint å vite, har heller ikke funnet så mange gensere... Har lånt noen av en venninne, men hadde jo vært ganske ok og byttet litt innimellom hehe og alt for kaldt å gå med t-skjorter enda.
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 får sjekke der. men vet dere om sånn "vanlige" butikker som selger lange nok gensere?
Lille my med sitt første nurk Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Hei. Jeg kjøpte en gråmelert hettejakke for gravide på H&M (butikken som ligger parallelt med Strandgata). Den kosta 200 kr, og vil være god å ha helt fram til fødselen. Ellers så har ikke jeg heller funnet noe særlig.
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 har kjøpt joggebuksa som hørte til den jakken jeg tror du snakker om. sinnsykt god å ha på...helt til den ble vaska...ikke noe god i det hele tatt. var en grå bukse fra H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå