Gå til innhold

mammagensere i bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe annet enn singleter og t-skjorter til den voksende magen min?

finner ikke gensere. spurte etter i vanlige butikker også, men de sier at det får de nok ikke inn før til høsten. hater når det er sommer på kalenderen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mammashop i jon smørs gate, under smørsbroen har noen genserer, i alle fall sist jeg var der, litt før 17.mai, ikke så ille på pris heller der

Skrevet

Fint å vite, har heller ikke funnet så mange gensere... Har lånt noen av en venninne, men hadde jo vært ganske ok og byttet litt innimellom hehe og alt for kaldt å gå med t-skjorter enda.

Skrevet

får sjekke der. men vet dere om sånn "vanlige" butikker som selger lange nok gensere?

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte en gråmelert hettejakke for gravide på H&M (butikken som ligger parallelt med Strandgata). Den kosta 200 kr, og vil være god å ha helt fram til fødselen. Ellers så har ikke jeg heller funnet noe særlig.

Skrevet

har kjøpt joggebuksa som hørte til den jakken jeg tror du snakker om. sinnsykt god å ha på...helt til den ble vaska...ikke noe god i det hele tatt. var en grå bukse fra H&M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...