Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg misunner virkelig dere som har kommet så langt og som hvert øyeblikk får holde babyen sin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg må si jeg er glad jeg snart er der......

Skrevet

berre tenk på at me har vore der du er og no ;)

Skrevet

hvor lenge igje da?

Skrevet

For å snu det hele litt på hodet: Samtidig er det kanskje mange her inne som misunner deg litt også, som enda har en stund igjen før denne ferden er over? For meg er dette kanskje siste gang jeg går gravid, og det er noe jeg tenker på hver eneste dag. Jeg prøver å ta vare på disse siste dagene av svangerskapet, selv om det er hektisk med to små rundt bena fra før. Må si at selv om jeg er over termin, så har jeg liksom ingen hast med å se den lille i magen - for den vet jeg jo kommer når den er klar. Ubehagene jeg har nå på slutten kan jeg leve med, men jeg forstår at andre kanskje ikke har det like greit og respekterer det. Det blir nesten litt vemodig når dette svangerskapet er over faktisk, derfor har jeg tenkt å bruke denne tiden til virkelig å nyte følelsen av å kunne skape et liv og gjøre det jeg kan for å bringe det trygt til verden. Ikke at jeg overhodet ikke er nysgjerrig på den lille og gjerne vil se hvem han/hun er: men jeg prøver rett og slett å flytte fokuset til hvor heldig vi er som får oppleve dette gang på gang - for det er jo ingen selvfølge å få gå gravid. Håper du får et flott svangerskap videre, tiden går fortere enn man tror. Det ser du gjerne i etterkant(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...