Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnet har begynt å reise seg eller venter dere til det kan gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger litt på om man er ute eller ikke... innendørs trenger man jo ikke sko :)

Skrevet

jeg har en hel haug med sko, men har fått alle. har ikke brukt noen, hehe, så det er ikke så nødvendig enda i hvertfall :P

Skrevet

Jeg ventet med å kjøpe til hun viste tegn på å gå, altså første skrittene. De skal helst ikke ha på sko før de kan gå. Ikke bra for de små beina før de er klare. Begge jentene mine reiste seg opp og gikk rundt og etter ting veldig tidlig...sko str hopper fort så like greit å vente, de første skoene synes jeg er veldig viktig at de er av god kvalitet med riktig støtte, derfor ganske dyre..

Skrevet

Tenker litt på støtte til foten og at de setter bena riktig ned når de går med sko? Da vil man evt. også trenge sko inne?? Vet at de brukte det da jeg var liten, men ting er kanskje forandret.

Skrevet

Barneføtter trenger ikke støtte av skoene. Det var noe de sa før, men fakta er at det hindrer den naturlige utviklinga av føttene. Fotproblemer kan forplante seg opp til nesten alle deler av kroppen så jeg syne shvertfall det er viktig å høre på de som har peil:) Ikke sko før de kan gå og da skal de ha 15 mm ekstraplass foran og ikke for harde såler.

Skrevet

Stemmer, Sweet Amber. De små føttene skal helst ikke ha stort mer enn en sokk på seg. Mest mulig frihet for tossilossene å bevege seg på :) Men klart - utendørs er det en fordel med sko når de begynner å gå. Bare pass på så de er myke og lette, og sitter godt på foten.

Skrevet

OK:) Takk for konstuktive svar:) Ikke lett å vite, man hører så mye forskjellig. Da venter jeg til han kan gå, både billigere og bedre for han.

Skrevet

Men hva med i sommer når de krabber rundt ute? Er det ikke lurt å ha på de sandaler da, eller? Er litt usikker på hva jeg skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...