Gå til innhold

Regelmessige kynnere med 7 min. mellomrom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er det noe som er på gang, eller er det bare modning? er ikke noe vondt eller noen ting, men magen presser nedover da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til sykehuset, greit å få en sjekk når ting er regelmessig over tid.

Skrevet

hvordan klarer du å måle om kynnere er regelmessige?

jeg bare har kynnere hele tida jeg. *sukk*

LEI NÅ!

spennende å se om du er i gang med noe da. hva sa de på føden?

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men selv hadde jeg for 1,5 uke siden det akkurat slik..kynnerne kom med 10min og 5 min mellomrom...uten at det førte til noe.Nå er jeg over tiden:-(

Det er mest sannsynlig modning som skjer hos deg, det var det hos meg.Så de er gode for noe!

Skrevet

om du har regelmessige kynnere og nedpress er det anbefalt å ringe føden for å få avklart om det er rier eller ikke:)

Skrevet

Har ikke ringt... Ringer om det begynner å bli vondt eller veldig plagsomt. Kan være at de kommer så ofte nå fordi jeg vasket gulvet i sted... Har ikke lyst å mase for ingenting :)

Skrevet

Det kan veldig godt vaere noe paa gang. Min foerste foedsel startet akkurat slik, gikk en hel dag med regelmessige kynnere, og paa kvelden gikk vannet. Kort tid etter var babyen ute:) Det var en fantastisk fin foedsel. Men nr to hadde jeg ingen slike kynnere, fikk plutselige rier som var ganske vonde, og jeg syns denne foedselen var hardere... Lykke til uansett!

Skrevet

hehe, inspirert av dere, har jeg nå begynt å skrive ned når kynnerne begynner, stopper, osv.. kanskje det er noe mønster i det? syns bare det er vondt og ubehagelig jeg, men har ikke tenkt på å time det enda..

du kan jo godt ha fått kynnere pga at du har vasket, men prøv å legg deg nedpå litt, og se om det hjelper, evnt ring føden og hør. du er ikke hysterisk fordi om du har noen spørsmål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...