Gå til innhold

Gutten min kom 17. mai:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

17.mai kom go gutten endelig til verden:) Han var 4140 og 53 cm lang. Fødselen gikk bra og er nå ei stolt mor til 2:) Gled dere alle dere som venter,kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :0)

Skrevet

Å, gratulere så mye..

Kos dokker så mye med prinsen.. Fin dag å ha bursdag på;o)

Gjett om vi lengter på vesla som ska komme..

Skrevet

Gratulerer med gutten =)=)=)

Skrevet

Gratulere så mye!!! Jeg fikk min første på 17.mai for 7 år siden,Det er en kjempe fin dag å ha bursdag på synest han:) LYkke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så masse til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...