<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 17.mai kom go gutten endelig til verden:) Han var 4140 og 53 cm lang. Fødselen gikk bra og er nå ei stolt mor til 2:) Gled dere alle dere som venter,kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Å, gratulere så mye.. Kos dokker så mye med prinsen.. Fin dag å ha bursdag på;o) Gjett om vi lengter på vesla som ska komme..
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Gratulere så mye!!! Jeg fikk min første på 17.mai for 7 år siden,Det er en kjempe fin dag å ha bursdag på synest han:) LYkke til videre:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer så masse til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå